Zwolle!

opgezwolle bestaat niet meer. het is nu de fakkelbrigade. JAJA. hehe betweterrr.

Ik woon in zwolle, leuk stadje.

mijn vriend woont niet heel ver… maar ook niet heel dichtbij zwolle maar kom er wel eens :slightly_smiling_face:

ik zit er op school maar die ligt buiten het centrum dus ik zie het centrum nooit. vind groningen persoonlijk veel gezelliger :grinning: maarja emmen is ook wel errug leuk. en daar heb je ook bijna alles maar zwolle is wel leuk voor de afwisseling, meot dr men draai nog even vinden.

zwolleeee, zwolleeeee

nee maar het is wel leuk, je kan je er wel een dag vermaken, maar dan heb je het wel gezien (:

ik woon sinds een half jaar in Zwolle, ik vind zwolle niks aan!

Maar als je komt om te winkelen is het wel errug leuk!

ik vind zwolle ook een beetje saai worden na een aantal keren.
maar ik kom er ook te vaak denk ik x)

ik kom er af en toe, vind het ofzich wel leuk
was er donderdag nog voor opendag van ArtEZ
was wel een leuke school!
dus maybe ga ik daar wel heen, maar wil
ooknog scholen in groningen bezoeken haha

Wat is leuker, Emmen of Zwolle ? (a)
Groningen heb ik onderhand wel gezien.

Mijn vriend zit ook op het artez, is echt een goede schhool. Alleen wel duur. Je moet veel zelf betalen.

ik vind zwolle leuker, maar ik ben vaker in emmen geweest.
en in zwolle heb je wat meer verschillende winkels.
maar toch kan ik me in emmen ook prima vermaken
dus moeilijk.
als je het over winkelen hebt btw;;

Ik zou gaan voor Zwolle.
Al hoe wel, emmen is deels overdekt!

Ik woon dichtbij Zwolle en zit in Zwolle op school :wink:
Soms is wel chill, maar soms verveelt het ook wel, omdat ik er te vaak kom.

oh dat is minder, ik ben niet zo rijk haha, wat doet hij precies dan?

Zwolle is echt wel leuk! Er zijn wel plannen voor een Zara, dus die komt waarschijnlijk binnenkort! De DELICIOUS is ook leuk, maar die ligt wat verder van de Diezerstraat… Verder kan je het meeste wel in de Diezerstraat en in het overdekte gedeelte bij de V&D vinden! Eten inderdaad bij Vito’s (broodje pastrami yummm) en de Wok to Go!

Interieur Design

oh oke, tis wel anders dan wat ik wil.
maar ik zit nog maar in havo4 dus moet nog
een jaartje, kan nog mooi nadenken
en sparen (:

Ik woon in Zwolle, op kamers, maar vind het tot nu toe (woon er anderhalf jaar) nog niet super ofz. Meer een stad dat leuk is als je er veel mensen kent.
Al kun je er beter uitgaan dan waar ik vandaan kom

Ik woon er en blijf het een hele leuke stad vinden om te wonen! Ja, op de winkels ben ik uitgekeken, hou meer van river island, zara, dat soort dingen. Maar je kunt prima uit op een vrijdagavond, en het is een leuke hometown, gewoon gezellig. nog een pluspunt: BEVRIJDINGSFESTIVAL :grinning: jeuuuj!

Nu ben ik benieuwd, waarom vind je zwolle niet zo leuk om te wonen?

Ik ook niet hoor, ik kan niet wennen aan deze stad. Ik zelf kom uit Groningen dus dan het best een groot verschil