Zwolle!

Wie Woont Er In Zwolle/Omgeving
&Kom je Wel eens in zwolle ?
By welke school zit je
Welke Winkels moetje langs en alle andere shit over zwolle wat jehier kwijt kan !

k had nix te doen dus dan maar een nieuwe Topic :stuck_out_tongue:

ik ben er zaterdag geweest om te winkelen, ik logeerde bij een vriendin en die woont in wapenveld, dat ligt dicht bij zwolle. nouja ik ben er dus geweest om te winkelen, is wel een leuke stad!
je hebt er een H&M, only, veromoda, London, claire’s, six, en nog wel meer. echt een leuke stad :]
verder weet ik niks van die scholen daar enzo maargoed. XD

Ze hebben er de Poco Loco! :wink: Dat is echt een super schoenenwinkel…

ik woon dr vraag maar raak:P we hebben invito linn kelly’s ( 2x!) men at work expresso h&m en nog veel meer wat is je stijl:P

Woon zelf iets onder zwolle en mn vriend woont ín zwolle. Verder heb ik er op school gezeten dus ken t wel redelijk :wink:

Het is wel een leuke winkelstad! heeft aardig verschillende winkels o.a. sting, ladysting, only, veromoda, pieces, kelly’s, delicious, (wo)menatwork etc. etc.

Ook is de Vito’s een aanrader om een x te lunchen! Kost wel iets meer dan gemiddeld maar dan heb je ook wat :wink:

Hee ga best vaak naar Zwolle, gisteren weer :grinning:
Als ik jou was zou ik gaan naar Just Fashion (is in een klein steegje naast de grote straat. het is een beetje apart maar soms zijn er wel superleuke spullen, moet je gewoon goed kijken) en naar Bellazza (achter de (wo)Men at work ook super leuk, maar je moet wel eventjes goed kijken :wink:) xx

Heeeee
ik zit op het CCC helee leuke school in een super stad!
woon zelf in een kut dorp vlak bij Zwolle :face_vomiting:

oh jaa als je een keer lekker wil eten moet je naar de wok en go!
en kunst en klieder is ook heel leuk!

Ik woon ongeveer 10 kilometer van Zwolle af. Ik kom er ongeveer 2 keer per maand om te shoppen!(:
Zwolle is trouwens echt een aanrader, veel leuke winkels.
My favo winkels in Zwolle: Invito, Vero Moda, Only(soms), H&M!, America Today, The sting, Delicious.
En niet te vergeten de mc donalds xD
Ik zit zelf niet in Zwolle op school, ga volgend jaar naar Landstede - onderwijsassistent (:

Iemand vertelde me dat er in Zwolle een zara zit, is dat nou waar of niet? :confused:

Nee helaas pindakaas niet xd
Wel een zaza. Lijkt erop, ook wel leuke winkel! (:

waarom zoweel zwolle topics ineens joh x]

ik zit op het windesheim in zwolle

ik vind zwolle leuk!

Ik heb er net een paar ge-upt (:
Welke opleiding doe je?:grin:

De Geddes & Gilmore zit daar volgens mij ook, leuke winkel! (:

ik woon in zwolle! jeeeej.
en ik zit op thorbecke, leuke school.
ik vind zwolle wel een leuke stad, en alle winkels zitten heel overzichtelijk in één straat.

Ik woon in Zwolle. Maar ik ben in de stad al wel uitgekeken, kan nooit meer iets leuks vinden enz. Ik kom er dan ook elke dag, maar oke.
Je hebt er wel de standaard leuke winkels, dat wel!

Als ik in de stad ben ga ik meestal langs, H&M, Sting, Only, Men at work, America today, Mango, Invito, Six, Sacha enz…

Dat vind ik ook wel fijn! Alles in één straat.
Ik heb ook op thorbecke gezeten, maar ik zit nu inmiddels op Talentstad. :stuck_out_tongue:

ik woon er niet, en ben er ook nog nooit geweest!!

Ik woon er niet.(10 min vandaan met de trein. :laughing: ) kom er elke dag. zit er op school.(landstede. fuchsia. ) loop er stage. (bso)

en de stad is saai… :laughing: Ik ben er iniedergeval op uitgekeken…Winkels zijn totaal niet interessant.

Kheb toch liever iets als Liverpool of Amsterdam… :stuck_out_tongue:

opgeZWOLLE

maar ik ben nog nooit in zwolle geweest, alleen op het station om over te stappen;p