Zwitsal shampoo

Hallootjes,
Omdat ik gewoon nog even baby wil zijn gebruik ik zwitsal, oftewel ik vind het gewoon goddelijk ruiken…
Ik weet niet of ik de enige ben die het gebruikt maar ik krijg er echt snel vet haar van. Jullie ook?

#teamzwitsal :bowing_man:

Zwitsal is fijn! :3 Ik gebruikte het eerst wel, maar nu niet zovaak meer.

Ik moet zeggen ik heb nooit de drang gehad om even baby te zijn…

^misschien heeft zij een superbrein en kan ze onthouden hoe alles toen was :’)

Hoef je geen super brein voor te hebben hoor. Baby zijn is super je chill, iedereen zorgt voor je, en zelf hoef je nergens zorgen om te maken. Wie wil dat nou niet? x]

Ik hou van die geur! Maar toch eigenlijk alleen bij kleine kindjes

Switsal is heerlijk, ik was net mn armen aan het in smeren met switsal toen ik dit topic zag ghehe

Ik vind het echt heel smerig ruiken, en het goedje ook

Je haar wordt er snel vet van omdat het voor babyhaar is bedoeld. Dat is veel dunner en zachter dus de shampoo is minder agressief.

en voor de rest moet je lekker de shampoo gebruiken die je zelf wil.

ik vind het er lekker ruiken maar na een tijdje is je haar erg vet :cold_sweat:

Ik gebruik alleen het zwitsal luchtje:-d

Iedereen zijn eigen smaak/geur :wink:

Ik gebruik soms alleen Zwitsal bodylotion. Die ruikt wel lekker. Maar de shampoo enzo heb ik nog nooit gehad

Ik gebruik altijd lekker de zeepvrije wasgel voor mijn gezicht. Harstikke goed om wat zwaardere make up van je gezicht af te helen. Toen papa en zus zwarte piet speelden werkte het ook erg goed om smink weg te halen;D

Als je het heel lekker vind ruiken gebruik je gewoon een shampoo van een ander merk en de parfum van Zwitsal? :’)

Nee haha iedereen zegt dat die parfum echt stinkt dusjaa… Moet het zelf eerst ruiken :slightly_smiling_face:

Ik gebruik het voor mijn kwasten… :3
Wil het eigenlijk ook op mijn kop smeren

De parfum is precies hetzelfde als de shampoo ugh like duh

Ik wil Zwitsal deodorant, maar het bestaat niet :frowning_face:

Maar ik snap ‘t wel, ik zie een baby ook geen deodorant op spuiten :’)