Zwijmelmuziek /Dansen met je lover

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar nummers waar je samen met je lover op kan dansen. Heb me rot gezocht maar kan niets vinden, dus weten jullie wat?
Ik bedoel hiermee nummers die je bijvoorbeeld in een film hoort als mensen in een restaurant zitten en iemand wordt gevraagd met hem te gaan dansen :stuck_out_tongue:

Ik weet niet of iemand hier 7th heaven kijkt, maar gisteren had Simon een date met een meisje dat jarig was. Lucy en de broer van dat meisje gingen ook mee. ze gingen uit eten in een restaurant waar ze Frans praatten en toen vroeg simon haar ten dans. Als iemand dit gezine heeft haha; zulke muziek bedoelik.

it feels like home to me-chantal kreviazuk

Tina Turner :'3.

[i]ik bedoel het totaal niet lullig ofzo,
maar ga je nu iets downloaden van wat we posten,
aanzetten als hij op bezoek is,
en samen dansen?

want ik denk niet dat de meeste vriendjes dat doen? [/i]

Zoiets was wel mijn bedoeling,
maar voel me er ineens heel onzeker over… :blush:

Mijn bedoeling was eigen een spelletje. ik wil graag iets anders doen met mijn vriend, dus ik dacht ik bedenk gwn iets. eigenlijk heel simpel. dobbelstenen gooien en per punt zegmaar had ik iets bedacht, bijvoorbeeld:
1= 5 kusjes op een plek naar keuze
2= …? hier ben ik nog niet uit
3= 5 kusjes in de nek
4= masseer 1 minuut lang de nek/schouders/rug
5= 1 hartstochtelijke zoen
6= dans op een nummer naar keuze

Wat denken jullie hierover?

Vanzelfsprekend dat het op iets anders uitloopt, maar dan is er een andere leuke weg naar toe … ?

het idee op zich vind ik wel leuk,
alleen de uitwerking niet zo.
ik vind dansen op commando zo stom,
en al helemaal in een lege kamer met zn 2…

Unchained Melody - Righteous Brothers

ik weet niet of je zoiets bedoelt,maar dit is wel een zwijmelliedje vind ik :stuck_out_tongue:
dat is die van de film Ghost x]

Hmm. ik snap wat je bedoelt…

@ Cuban_Break;
Jaa, Zo’n nummer bedoel ik haha

Ik vind het juist hartstikke romantisch om te dansen in de huiskamer met z’n 2tjes! Zeker als je vriend er ook voor in is! Ik zou het gewoooon doen! Maar ik heb nou niet erge zwijmel liedjes =o

In ieder geval veel plezier :wink:

Dankjewel!

Nou hij zei dat ie het heel leuk vond en ik vond eht ook wel gezellig en leuk enzo. toch had ik er weer meer van verwacht. maarja. ik ben ook nooit tevreden…

Toch ben ik nog steeds op zoek naar zulke nummers. niet alleen om op te dansen ofzo maar zulke nummers geven me toch wel een goed gevoel, word ik wel een beetje vrolijk van haha.

Somebody?

Als je een beetje in een gezellige aangeschoten stemming bent is Drive My Car van the beatles errug leuk. :'D