Zweven?

Hey,

Ik heb een vraag. Ik heb al een paar keer het gevoel gehad alsof ik boven mezelf uit zweefde, maar ik maakte er nooit echt een big deal van. Maar vanavond had ik best wel een ingrijpende ‘zweefsessie’ om het maar zo te noemen. Ik zag heel wazig en kreeg eigenlijk vrijwel niks mee. Dat is de hele avond eigenlijk een beetje doorgegaan maar ik heb nu nergens meer last van. Iemand enig idee wat dit is of heeft iemand ervaring? :flushed:

xox

Niemand?

Je bent een fee.

Mischien even naar de dokter gaan…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Als je net op het randje van slaap zit en je bent nog bewust kan het voelen alsof je zweeft. Dat komt doordat je spieren verslappen en je jezelf heel erg ontspant. Maar het kan ook iets anders zijn.

Ik las zwerven… En dacht dus dat het een topic zou zijn over iemand die tips wilde over hoe te gaan zwerven.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Is het vlak voor dat je gaat slapen? Want dat heb ik ook, geen idee wat het is.

Misschien te weinig suiker binnen gekregen

Slaap en drink/eet je genoeg?

Het was niet toen ik op bed lag of wat dan ook, ik heb genoeg suiker binnen gekregen en ik eet en drink ook voldoende… Als ik de dingen opzoek staat er dat het iets psychisch is, maar zit al wel bij een psycholoog en dergelijke. Vrijdag afspraak bij de dokter, ben heel erg benieuwd…

weg