zwetende oksels

Hee Meiden,
Ik zweet heel erg bij mijn oksels. Meestal begint het al als ik naar school fiets en dan op school zie je van die zweetplekken. Ik vind het echt heel ongemakkelijk en probeer altijd kleren aan te doen waar je het minder ziet. Ik heb al een paar keer Odorex extra dry spray gebruikt, maar dat werkt niet bij mij. Ik doe het altijd in de ochtend op na het douchen en laat het dan even drogen. Ik weet dat er op de verpakking staat dat je het in de avond moet opdoen, maar werkt het dan wel?
Of moet ik misschien een andere speciale spray of deo kopen?

Ik denk dat je het een keer moet proberen in de avond aangezien dat op de verpakking staat :slightly_smiling_face:

Je moet het s’avonds aanbrengen, voor je gaat slapen! Zo staat het toch op de verpakking :’)

S’morgens aanbrengen, en zeker net na het douchen, is heel slecht voor je oksels met dat spul.

Ik had daar 2 jaar geleden zelf ook heel veel last van. Verschillende deo’s geprobeerd maar niks hielp. Toen kwam m’n moeder met Therme, dit helpt zooo goed! Je moet het 1 keer in de vijf dagen aanbrengen ('s avonds, na het douchen/wassen) en je bent vijf dagen zweet-vrij! Dit is echt een wondermiddel. Wel best prijzig, 14 euro ongeveer :wink:

Jep, ze zetten het er maar voor de lol op dat je het 's avonds moet opdoen.

Voor als je het niet doorhad: dat was sarcasme. Waarom volg je niet gewoon de gebruiksaanwijzingen eerst eens? Waarom staan ze er anders op, om de verpakking van het product op te vullen? Dan moet je ook niet gaan klagen dat het niet werkt bij jou, als je het verkeerd gebruikt.

ik heb het zelf nooit gebruikt maar ik denk dat 's avonds beter is dan kan het helemaal intrekken ofzo (lijkt mij) dus als ik jou was zou ik dat maar proberen!

QFT omdat het gewoon waar is.

Die gebruiksaanwijzing staat er niet voor niks. Ik had het logischer gevonden als je had geplaatst ‘ik heb gedaan wat ze zeggen, maar het werkt niet’. Maar dit vind ik niet erg logisch :’) Je probeerde het niet eens?

De spray werkt ook slecht, je kan beter de depper variant gebruiken. In de avond opdoen en dan werkt het 2 á 3 dagen. En het gaat veel langer mee dan de spray. Ik zweer erbij.

Ken je Odorex Extra Dry? Het is een soort extra deodorant die je 's avonds op doet en er de volgende ochtend weer af moet wassen. Als je erg last hebt van zweet, is het aan te raden om evengoed ‘gewone’ deo te gebruiken.

Ik gebruik dit nu eens in de twee weken (in het begin elke drie dagen), en ik heb een stuk minder last! Hoe duur het precies is weet ik niet, het is te koop bij Etos. De depper vind ik het prettigst.

rexona maximum protection is ook vet goed! Dat is een soort crêmeachtig iets

x

klopt werkt ook bij mij super goed

Die had ik ook gekocht omdat ik er zo’n goede verhalen over had gehoord, maar bij mij viel het echt zwaar tegen. Ik zweette naar mijn gevoel nog net zo veel. Dus ik denk dat ik binnenkort Therme ga proberen. Iemand goede ervaringen daarmee?

odaban proberen, de eerste keer irriteert het maar het is echt wonderspul. kan je via internet bestellen en werkt vele malen beter van odorex en syneo en al die shit, (believe me i’ve tried them all)

Zelf gebruik ik de Odorex Extra Dry Lotion. Inderdaad voor het slapen gaan op gewassen oksels deppen en de volgende ochtend weer wassen. Helpt bij mij behoorlijk goed! Dat is ook het enige wat ik verder eigenlijk geprobeerd heb. Ik hoorde laatst ook iemand over een iets duurder middel, een spray, dat klonk ook wel goed. Alleen geen idee meer welke dat was.

Ik gebruik altijd Sanex deodorant, dat is het enige wat helpt bij mij

In de ochtend douchen werkt bij mij x

Hier heb ik ook een tijd last van gehad, van die vreselijke zweetplekken.
Ben overgestapt van spray naar roller in de hoop dat het zou helpen, en inderdaad. (: Heb er nog amper last van en zweet sowieso veel minder.

Ik zweet me ook echt te pleuris laatste tijd, ga ook maar eens Odorex die dep-versie kopen. kan gewoon in de Etos toch? :'D

Ik heb Odorex gebruikt, maar dat was bij mij geen succes. Onder mijn oksels zweette ik niet meer, maar ik ging toen meer op andere plekken zweten. Ik kreeg ook heel erg last van jeuk onder mijn oksels, als ik het 's avonds na het douchen had opgespoten. Maar nog een tip, als je kleding koopt, koop dan zoveel mogelijk natuurlijke materialen (zoals katoen) en zo min mogelijk synthetische kleding. Daar ga je namelijk alleen maar meer van zweten. Als je trouwens naar school toe fietst, is het ook handig dat je bijv. je vestje uitdoet en alleen met een hempje en je jas naar school fietst, dan krijg je ook minder zweetvlekken.