Zweten

Hee,
Ik heb vandaag me verjaardag. Me moeder heeft shirtje voor me gekocht. Naja bloesje. Maar ik zweet heel erg dus dat zie je. Ik kan hem moeilijk niet aan doen want ze was er helemaal trots op. Deo helpt niet. En ik heb niks anders in huis. En iedereen komt bijna. Iemand tips plzzz ;(

X

Is maandverband ofz optie haha :blush: weet echt niks anders…

Odorex extra dry gebruiken, dat helpt wel.

je hebt van die pads bij de kruitvat die je onder je oksel kan doen, moet je even kijken, ze liggen bij de deo.
Of koop een smeerbare deo, ik denk dat je die bij lush wel hebt, maar dat weet ik niet zeker. Die helpen veel beter.

ik zou geen maandverband onder je oksels doen. :’)

Oh maar even een snelle oplossing is er niet echt… haha inlegkruisje misschien derin plakken?

Die zijn op ;$ alleen maandverband xd

Ik kan nu btw echt niet meer naar winkel ;s

Ik gebruik deo van therme die moet je met je vinger onder je oksel smeren helpt heel erg goed.

Nog een topje eronder doen ? Zodat het topje alle zweet opvangt om het zo maar even te zeggen.

Als je maanverband onder je oksels doet, zou ik er wel een stuk van afhalen, want om nou zo een hele flap onder je oksels te hebben :’)
En wat als het dan uit je shirt valt, dan heb je ook wat uit te leggen haha…

Gefeliciteerd trouwens!

Gefeliciteerd trouwens!

Haha oke dat is waar. Dat is beetje schamend xd Maar dankje voor dat gefeliciteerd (:

Oke dit word nog wat. Ik heb maar maandverband wist niks anders xd en me laatste druppels odrex ofzo XD

Of misschien een vestje erover? Gefeliciteerd!

Dankje en vestje werkt niet echt xD want het is al soort spijkerblouse

Waarom zeg je het niet gewoon tegen je moeder? Ze begrijpt dat heus wel.
Anders helpt wassen met een washandje misschien en inderdaad een topje met korte mouwen eronder doen zodat die het zweet een beetje opvangt.
Gefeliciteerd trouwens :grinning:

Ik zou gewoon tegen je moeder zeggen dat je er in zweet, misschien heeft zij wel een oplossing of kan je gewoon wat anders aan doen.

Ja is wel zo maar vind het beetje zielig… enz

Ik denk dat maandverband heel erg opvalt? moet je even kijken.
En anders je nu wassen met koud water enzo, niet alleen bij je oksels, maar ook je armen/buik enzo.

En een deo helpt sowieso niet tegen zweten. (op de meeste deodorants staat: anti-PERSIPANT. Maar dat betekent geur enzo. Zweten is transpireren (transiprant). Dus je moet een anti-TRANSPIRANT hebben)

Probeer ook niet om druk bezig te zijn dan. Blijf gewoon rustig zitten.

Verbeter me maar als ik fout zit :stuck_out_tongue: