Zweten!

zoekfunctie gebruikt, niks gevonden wat recent is en te maken heeft met mijn onderwerp. :slightly_smiling_face:

ik heb ontzettend last van zweten. Zweetplekken, geuren en alles! Ik word er heel onzeker van, en durf 80 % procent van mijn kleren niet aan door zweetplekken. Ik snap niet wat ik ‘fout’ doe. Ik doe dit:

1. ik was mijn oksels
  2. ik spuit deo op
  3. ik doe bodyspray op

en als nog zweet ik als een otter! Mijn moeder vind het onzin om oksel pads of odorex te kopen, omdat ze het verspilling vindt. Zijn er nog andere dingen die ik kan doen zodat ik niet meer stink/onzeker ben/steeds mijn veilige zwarte kleren aan hoef te doen?
dankjewel!
xx

Toch Odorex Extra Dry gebruiken. Of andere soortgelijke prodcuten: Syneo 5, Therme etc.

misschien is het toch handig om die oksel pads te kopen en te proberen.

odorex verspilling?
die 1 of 2 euro…
is een wondermiddel voor mij, als je moeder het niet wil kopen, koop je het toch zelf?

odorex werkt echt goed bij mij dus ik zou het gewoon lekker zelf kopen. zo duur is het niet. ik heb die depper

ja, maar werkt het echt? of is het per persoon verschillend?

Volgens mij werkt ie echt. Bij mij in ieder geval wel.

wij kunnen niet over jou zeggen of het werkt bij jou.
bij de een wel en bij de ander niet.
koop gewoon? xd die 2 euro ;p

Het verschilt wel, bij mij werkte het een paar weken en toen raakte ik er ‘immuum’ voor. Je kan het natuurlijk altijd proberen.

ja doe ik! welke is de ‘beste’ ?

Ik hoor altijd dat odorex heel goed is. Maar dat je die niet dagelijks moet gebruiken maar eens in de paar dagen. Ik heb er overigens geen ervaring mee want deo is voor mij voldoende.

Bij mij werkte odorex niet. Ik heb nu iets van de apotheek, die kreeg ik toen ik ervoor bij de dokter was… Ik durfde op school enzo nooit mijn jas uit te doen…

Dat spul dat ik heb krijg je alleen bij de apotheek en kost wel 12.50 maar tis een behoorlijke fles en ik doe er al een half jaar mee. Ik zal eens even kijken hoe het heet Aluminiumchloride 20% FNA… Nou het klinkt eigenlijk niet egt gezond, maar het helpt wel hehe.

ik heb hetzelfde, heb echt ALLE anti-transpirant-deo’s enzo geprobeerd maar niks helpt… voor mij is het dus ook ; altijd een vestje over heen aan, blazer/jasje, zwart. en vooral geen grijs etc.

bij mij werktodorex exta dry super!
Maar er staat op dat je in de ochtend je oksels moet wassen?? Dat doe ik niet want ik douche in de avond. Ik heb het 1 x wel gedaan en toen werkte het niet. Dus heb ik nooit meer gedaan.

De depper is trouwens het handigste want voor de lotion heb je watjes nodig en dat is dus goed als je het spul wil delen met je zus ofzo. Die depper ga je niet uitlenen :stuck_out_tongue:

Maare this echt super spul je zweet er niet meer door en soms denk je dat je zweet en ben je kurkdroog. Alleen het geeft zoooveel irritatie ik heb echt last van jeukende okels soms. Maargoed beter jeukende okels dan natte oksels :stuck_out_tongue:

@FREEFALLIN nou, zelfs daar zweet ik doorheen! zelfs door zo’n adidas vest :0
ik word er gek van!
en @mandy wat voor ‘klacht’ heb je dan ingediend zeg maar?
ik durf dat echt niet denk ik :pensive:

oke, dankjewel! ik heb alles over voor geen zweet oksels!!

ja had ik ook. Ik vond het zooo genant soms zweette ik ook echt door mn vest heen en was het helemaal doorweekt bij m n oksels… En ik had ook altijd deo mee naar school ook maar het hielp niet!
Alleen als ik weet dat ik niet weg hoef gebruik ik het niet. Zoizo maar 1x per week anders wordt de jeuk te erg bij mij en met 1x per week blijft het ook wel de hele week droog. Dus je moet ff kijken je kan eerst 1x proberen en kijken hoelang het werkt.
En in de vakanties gebruik ik het meestal niet. Ik heb er thuis geen last van alleen als ik weg moet (stressmoment ofzo??)

En in het begin kan het spul erg prikken. Net alsof iemand met een naald in je oksels prikt. Maar nu heb ik dat niet zo meer heel soms een steekje.

Toch overwegen om die deo’s te kopen!

odorex werkt toch echt heel goed en is niet eens duur! ik heb er ook wel last van…

Bij mij werkt Rexona extra dry heel erg goed: een raar roller ding, je moet aan de onderkant draaien en dan komt er spul door allemaal gaatjes aan de bovenkant. Werkt bij mij echt fantastisch, ik had hetzelfde als jij en heb eenhele tijd nergens last meer van gehad! (ik heb het idee dat ik er immuun voor word ofzo, vandaar: ik heb alleen sowieso nooit meer last van zweetplekken)