Zweten

Zweten, we hebben er allemaal wel eens mee te maken. Maar hoe voorkom je dit? Op internet kom je heel veel dingen tegen over okselzweet, maar … Ik heb zelf nog maar heel weinig gevonden, over bijv. Zweet in de nek, op het gezicht, enz.
En als je op internet (bijna) niks kan vinden, vraag je het maar gwn zelf aan de mensen! :slightly_smiling_face:
Ik weet dat er waarschijnlijk al een Topic over dit onderwerp is, maar zouden jullie miss je ideeën nog een keer met mij willen delen? Ook handig voor de rest, als ze het al weer vergeten zijn (of miss nu ook dringend nodig hebben (zoals mij))
Dus weet jij hoe je zweet (in de nek (aub!)) tegen gaat? Of wil jij gwn ff je ervaring er mee delen? Laat een reactie achter! :wave:

ik zweet dus heel erg op mijn voorhoofd, in mn nek en op mn rug. ik volg mee want ik weet er ook niets tegen xD

Er is al een topic met zweettips.

Het enige wat ik kan zeggen dat zweten gezond is en niet zweten zorgt voor verstoppingen. Natuurlijk is het niet fris, maar wat ik vaak doe als ik thuiskom en ik merk dat ik gezweet heb is gewoon 3 minuutjes afspoelen onder de douche.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/anti-zweettips-lotgenoten-algemeen-topic-265050.375.html
Mag hier. Slotje!