Zweten op vervelende plekken..

Jaaaa dit gaat heel vies klinken enzo, ik vind het ook stom om te zeggen maar ik ben er heel onzeker over en weet niet wat ik ertegen kan doen…
Sinds kort zweet ik dus tussen mijn borsten… heel genant… Als ik moet werken dan vooral, en het stinkt dan ook :crazy_face: Ik douche elke morgen en ook voor het werk dus… en was daar extra goed, doe er een geurtje op… maar toch begin ik er te zweten en dan ga ik het zelf later ook beetje ruiken…ben bang dat meer mensen het ruiken enzo… heeft iemand dit ook en wat zou je eraan kunnen doen? Ahhh ik schaam me zo dat ik dit plaats zeg :flushed:

Als je een vervelende opmerking of reactie hebt, plaats hem dan niet, ben er al super onzeker over… bedankt!

Even naar de dermatoloog?

Ik denk dat je het zelf vooral ruikt omdat je er pal bovenhangt met je neus om zo maar te zeggen.
Miscchien even naar de dermatoloog idd, die kan je misschien iets geven ervoor

ken je dat spul van odorex? het is een soort lotion dat je onder je oksels moet deppen als je daar heel erg zweet. misschien werkt het ook wel bij je borsten. je kan het natuurlijk altijd proberen want het is helemaal niet duur en bij de oksels werkt het super goed!

vaak ruik je jezelf beter dan dat anderen het ruiken, maar ik zou inderdaad even naar de dermatoloog gaan

Ik heb dat hier thuis wel, nog nooit aangedacht, zou het is gaan proberen vanavond!

-

Ik zou het geurtje niet op die plek spuiten, meestal kan je bij transpiratie gewoon het beste alleen deo gebruiken. Parfum kan soms raar gaan ruiken als je het als deodorant gebruikt, om het zo maar te zeggen :wink:
Dus gewoon inderdaad goed blijven wassen en die Odorex proberen.

idd dermatoloog!!

en idd het kan zijn dat alleen jij het ruikt. vraag het eens aan je moeder ofzo, of zij het ook ruikt?

ik heb het ook dat ik bij mijn bh (als ik een gekleurde aanheb) dat je het daar ziet. ik ben blij dat ik niet de enige ben daarmee… verder heb ik altijd huge zweetplekken, en het erge; mijn moeder vind dat ik zeur. Ik heb gewoon veel minder zelfvertrouwen en heb mijn armen strak tegen mijn lichaam… ahhhh ik zou er heel veel voor over hebben om niet van die enorme zweetplekken te hebben. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Odorex dry spray.
Te koop bij de DA, Etos, bijna overal wel.
Eens in de zoveel dagen opsprayen voor het slapen gaan.
Volgende dag eraf wassen.
Zweetvrij.

Jaa die heb ik vandaga gekocht, ga ik vanavond opdoen. Maar ik heb even een probleempje, want ik had ook ergens gelezen een van therme en dat schijnt op dezelfde manier te werken… Deze vond ik gister bij mijn moeder op de kamer en die heb ik gisteravond opgedaan… toen ik bij de etos was (niet zo heel ver fietsen). jaa, je raad het al: had ik weer zweetplekken.
Ik hoop dan maar dat odorex extra dry helpt…

(is er trouwens nog verschil in de spray, de lotion of de depper?)
Thanx

Had je waarschijnlijk al aan gedacht, maar gewoon deo spuiten tussen je borsten?

Hey! je hoeft je niet te schamen hoor! Maar ik heb het zelf soms ook maar dat komt omdat ik D heb en het zit bij mij erg tegen elkaar aan dus dan komt het soms een beetje maar niet zo erg als jij heb even naar de dokter gaan mischien? dikke kus!

http://thebeautybrains.com/wp-content/uploads/2008/07/funny_pictures_2616.jpg

haha die foto

AHHAH die foto XD!
super grappig.

ot.: sorry ik weet niet:O
misschien even langs de dokter ofzo of even googglen

Serieus ze moeten een banner maken met:
BITCHES GOOGEL EERST EN DAN VRAGEN STELLEN.

Zelf heb ik E, zou dat de oorzaak zijn dan?