Hoi iedereen,
Ik volg sinds kort de opleiding verpleegkunde op het HBO. Bij deze opleiding ben je verplicht om een wit verpleegsters jasje te dragen bij de praktijk lessen. Nu zweet ik snel en ook erg veel. Hier schaam ik mij erg voor, vooral omdat je er waarschijnlijk alle zweet op ziet. Heeft iemand een snelle oplossing? Ik wil namelijk niet bekend staan als het zwetende kind…
Alvast bedankt!
Misschien oksel pads? Dat is een soort maandverband maar dan om bij je oksels te doen. Er valt helaas niet zoveel aan te doen, maar misschien dat dat kan helpen!
Of even een washandje in een bakje/boterhammenzakje en deo meenemen. Kan je je tussendoor op de wc even met wat water opfrissen en nieuwe deo opdoen.
https://www.kruidvat.nl/therme-anti-transpirant-thalasso-deodorant-spray/p/880013
Deze heeft mij ontzettend geholpen! Verder inderdaad eventueel een washandje meenemen en deo opspuiten voordat je de les in gaat.
Hemdje aan, elke dag goed wassen, deo gebruiken. Odorex is een speciale deo tegen erg zweten!
Het jasje echt alleen tijdens de praktijklessen dragen (dus niet in naar school reizen bijvoorbeeld), antitranspirant deo gebruiken
Als je deo opspuit terwijl je zweet hebt zie je meestal gele vlekken. Wat je kunt doen is behalve scheren is, je hebt ook van de deodorant wat anti stress is en wat je controle geeft in elke situatie, je ziet het wel in zo’n reclame.