Zweten op rare plekken

Ik heb iets waar ik erg mee zit.
Ik zweet bij m’n kont de laatste tijd!
Ik schaam me er echt voor,
maar hoe wat kan ik er tegen doen?
Ik dacht misschien komt het doordat ik Odorex gebruik, maar dat gebruik ik al heel lang en ik heb het nog maar een paar weken!
Wie heeft dit eerder gehad of wie weet wat ik er tegen kan doen?

Minder hard fietsen? Of gebeurt het ook gewoon in rust?

Ehm, draag ondergoed van katoen?
I dunnooo

Ik heb dat ook altijd in de zomer op de fiets, enorm vervelend.

Het gebeurd ook in rust of in de pauze op school…

Miss iets stoms , mr miss kun je n groot maand verbandje in doen en iets verder nr achter schuiven? zie je het niet als je aan het sporten bent.

Of ervoor nr de dokter gaan , ze hebbe er veel middeltjes tegen.

Anders zou ik het niet weten .

Succes =)

Ik heb het ook best erg, maar alleen als het echt warm is. Ik heb een keer gehad dat het plastic stoeltje waar ik op zat, dat daar een plasje zweet lag toen ik opstond. *schaam*

Zie je het dan ook door je kleren heen? Want anders is het toch niet zo’n probleem. Anders moet je misschien wat vaker gaan verzitten ofzo.

BIL SPLEET ZWEET!:rocker:

sorry, moest even :’)
ontopic; umh, ik weet ook niet zo goed wat je daar tegen moet doen.

dubbel.

:’)

Heb ik ook altijd als het warm is of als ik het warm heb :stuck_out_tongue: Volgens mij is dat niet echt een rare plek om te zweten hoor maar het is wel super vervelend.

Naar de dokter gaan en vragen of hij wat heeft voor je zwetende kont?

OT: Ik denk niet dat er veel aan te doen valt…

huh, waarom heb ik mezelf gequote? xD

misschien ben je lek :x

Edit: sorry. xd
maar geen idee, UP

no biggie, heeft iedereen wel eens

Hey LuckyxGirl! Dit probleem is meer frequent dan je zou denken! Iedere normale vrouw kan er last van hebben. Zweten is meer dan normaal! Je kan dit verhelpen door bv. inlegkruisjes te dragen, die het vocht kunnen absorberen. Als je niet graag wilt hebben dat die afdruk blijft staan op een zetel ofzo, kan je altijd je trui of iets anders onder je poep leggen.

En als er toch eens een afdruk opstaat moet je er gewoon mee lachen! “Haha, heb ik nu weer een zweetpoep!” Vaak is het zo dat wanneer je met je eigen grapjes maakt over zo’n dingen, mensen er minder raar naar opkijken, integendeel, ze zullen naar je opkijken dat je zo positief ingesteld bent. Helpt echt!

Succes.