zweten ?? Help

ja ik voel me ook op m’n gemak op school, maar toch zweet ik. mijn moeder zegt dat het ook gewoon indirecte spanningen zijn, die je zelf niet echt merkt maar er toch wel is. tja.
dat odorex ga ik ook eens proberen :slightly_smiling_face:

Heey!
http://www.youtube.com/watch?v=Z_AllU4Ogtc
^Dit filmpje van Serena van Beautylab helpt echt!
Xxx

idd die depper van de odorex werkt perfect. alleen wel uitkijken met wanneer je geschoren hebt anders gaat het ontzettend jeuken/pijn doen.

en nog een vraagje.
met uitgaan zweet ik ook wel eens op mn voorhoofd.
ik heb dan altijd mn haar mooi gesteild maar doordat mn voorhoofd dan zweet
krijg ik zo’n stom krulletje vooraan.
iemand tips wat je daar tegen kan doen??

Dat ja!! heb ik ook last van. Bij een sollicitatie was het zo erg ik had een blouseje aan en toen boden ze me thee aan en daar krijg je het nog warmer van en ik had toen hele plekken onder mijn armen en schaamde me kapot!
odorex is echt super ik zou willen dat ik dat spul toen al had ontdekt.
Ik weet gewoon dat het idd door stress komt en als ik iemand leuk vind en ik weet dat ik die weer ga zien heb ik het ook erg en ook dus als ik naar school ga ondanks dat ik me daar op mijn gemak voel. toch een soort stress dus ja.
In vakanties gebruik ik het meestal niet zodat ik de boel niet blijf verstoppen(en ik heb er thuis dus ook geen last van :stuck_out_tongue:) en het daarna nog goed werkt. Verder gebruik ik het 1x in de week en dat werkt bij mij voldoende. Hoewel ik bij sommige belangrijke dingen ik het de dag van tevoren nog een keer doe.
soms heb ik nog wel eens de angst dat het erdoorheen komt en dat iedereen het ziet ofzo… echt kut is dat. Ik vond het zo erg als ik van die zweetplekken had dan durf je niets meer met je armen te doen enz. En dan hing ik zo mijn haar erover dat niemand het zag.

Odaban helpt bij mij heel goed. Dat Odorex deed niks bij mij… Kan je zo via i’net bestellen.

hoe weet jij dat als je er geen last van hebt?

Bij een heleboel mensen werkt Odorex maar tijdelijk, óf helemaal niet, zoals bij mij.
Je kunt aluminiumchloride hexahydraat proberen, dat is bij de apotheek te koop voor ongeveer 10 euro. Bij mij werkte dat ook niet, maar bij jou misschien wel:)

rexona maximum proctection
voor overmatige transpiratie

deze helpt goed bij mij, sinds ik deze gebruik kan ik ook weer kleren dragen, waar je normaal je zweetvlekken echt goed ziet
hij is gewoon bij kruidvat te koop

1 keer in de 5 dagen op een droge schone huid 5 spraytjes onder elke oksel voordat je gaat slapen
bij mij werkt het veel beter dan odorex want dat helpt maar voor 1 of 2 dagen

Je hebt ook anti transparant. Dat doe je op en dan zou je ook geen/bijna geen last moeten hebben van zweet. Verder: zoekfunctie!

@ Zoekfunctie dat weet ik maar die topics zijn dood !

Ik heb oderex dry gekocht maar hopen dat het werkt

Ik kan niet meer denken dan:
*Dagelijks douchen (Als je dat al niet deed) en dan ook goed de plekken waar je vaak zweet wassen
*Anti-transpirant gebruiken (Vaak helpen die beter dan deo’s met lekkere luchtjes, die dan weer voor geen meter werken)
*Als dat allemaal niet helpt, misschien een bezoekje aan de huisarts. Misschien heeft die een speciaal product om het zweten tegen te gaan.

Succes!

zoekfunctie