zweten ?? Help

heej
Ik ben 14 jaar en ik zweet altijd echt heeel veel meteen als ik al op school ben
ik vind het echt niet leuk :frowning_face: ik schaam me kapot.
Heeft iemand tips of hebben meer mensen hier last van ?
'xx

Nee.
Deo doet wonderen (Odorex).

ik had het vroeger
symneo 5, dan zweet je 5 dagen niet meer
het is best wel duur, maar het helpt wel

ik hoor idd een hoop meiden over odorex. dit kan je geloof ik gewoon kopen bij het kruitvat

p.s. dat je opeens zo veel moet zweten komt door je hormonen. het is heel normaal in de pupertijd dat jongens en meisjes meer gaan zweten. de 1 heeft het wat erger als de ander maar het is een veelvorkomend probleem. en juist als je je druk gaat maken van ieehh ik zweet, dan zweet je nog meer :stuck_out_tongue:

ja heb ik ook is zooo irritant! terwijl ik het dan niet eens zo heel warm heb ofzo
ik heb ook tips nodig!

Ik vind Odorex nou niet echt helpen… Maar goed ik vind het gewoon fijne deo :slightly_smiling_face:. Verder heb ik niet echt tips (behalve de zoekfucntie even gebruiken). Dus zie dit maar als een up…

Je kan altijd even langs de apotheek/drogist gaan en vragen of zij een goed middeltje weten. Ik kan je namelijk niet helpen…

Hoe vaak moet je dat gebruiken, want ik las ergens eens in de 5 dagen, maar ergens anders stond weer elke dag?

idd bij de apotheek weten ze veel meer, ga daar dus even langs. is veel veiliger ook, als je er echt veel last van hebt.

ik heb dat ooook :frowning_face:
ik draag bijna altijd een zwarte vestje, of een wijder t-shirt o.i.d.
en natuurlijk douchen en deo.

k heb dit ook heel erg!
ik draag daarom al extra alleen maar kleuren waarbij je geen zweetvlekken ziet

ik heb tot nu toe ook nog geen deo gevonden die écht goed werkt, heb ook de odorex geprobeerd

zelf gebruik ik nu de nivea dry comfort, opzich een fijne deo (prikt niet enzo) en ik denk dat ie ook wel goed werkt als je normaal zweet
maar als je meer dan gemiddeld zweet is het geen wondermiddel!

uhmmm en mannendeo? heb je dat al geprobeerd?
omdat mannen gemiddeld meer zweten dan vrouwen zou dat meer moeten helpen
heb het zelf nog niet geprobeerd!

Ik gebruik nu senseo 5 dingens en die hielp de 1 dag en daarna niet meer. (zonde van de ¤20,- maar was het proberen waard )
Mijn moeder heeft bij de apotheek een duur middeltje en die hielp ook niet.
Nu maar die odorex extra dry proberen waar iedereen het over heeft. (gelezen bij de zoekfunctie)
Ja ik snap dat het met de “hormonen” heeft te maken maar dat haat ik XD

Ik had er ook enorm veel last van. Maar ik gebruik Odorex extra dry. En dan de depper. Dat moet je 's avonds voordat je slapen gaat opdoen en dan heb je er ongeveer 2 of 3 dagen geen last meer van. Bij mij helpt het echt, en voor die drie of vier euro moet je het echt even uitproberen. Ik koop wel elk kwartaal weer een nieuwe.

Senseo, haha.

XDd ja ik wist niet meer hoe het hete maar er zijn toch verschillende odorex extra dry ?? Deooer lotion welke is het best ??

ja je hebt lotion, depper, creme en nog 1.
depper is hetzelfde als lotion. Alleen bij lotion moet je eerst een watje pakken daar wat opdoen en dan deppen en bij de depper dep je meteen :stuck_out_tongue:
Ik zou voor de depper gaan is handiger. Lotion is meer voor als meerdere het willen gebruiken ofzo

Precies, ik heb die depper ook en het werkt echt geweldig.

Maar hoe zweten jullie dan (domme vraag ) Maar bij mij is het niet als ik thuis ben alleen op school en ik voel me daar wel op mijn gemak ik moet niet zo heel ver fietsen ?? Maar bij mij zijn ze het eerste uur al dik 10 cm meestal en bij jullie ?

Ik gebruik die komkommer deo van dove, die werkt echt heel goed!