zwemshorts voor meisjes?!

Hey, ik heb weer nieuwe zwemkleren nodig voor dit jaar :stuck_out_tongue: maar vinden jullie dat van die lange zwemshorts ook voor meisjes kunnen?! en weten jullie in welke winkels je ze kan kopen?

UP O_O :hammer:

Jaaa die vind ik kunnen (ik heb ze zelf ook, tzou wat zijn als ik die niet leuk vond). Uhm waar je ze kan kopen… in de wat betere winkels voor zwemkleding. Maar je kan ook wel eentje van jongens kopen. Die kan je kopen waar jongens hun zwemkleding halen. xD

bedankt :stuck_out_tongue: , iemand anders nog!!!

Juah, die zijn echt geweldig! En je kan ze gewoon kopen in sportwinkels of bij boardstores, vaak ook bij skatewinkels.

ik zoek ook al een zwemshort. ik had op de site van Vans gekeken en daar hebben ze meisjes shorts. ik had ook bij de britain gekeken en daar hadden ze best leuke jongensshorts.

Die hebben wij niet in Middelburg ( zeeland ) ZUCHT :’(

Inde brittain hadden ze een hele leuke voor meiden =D
En die ga ik kopen ^^.

jaa, zeker! zo’n boardshort bedoel je toch?
Ik wil er graag een, maar ze zijn zo duur (van protest en brunotti enz)
bij de h&m hebben ze er ook een paar, bij de kinderafdeling, maar die vind ik niet zo super mooi…

Die ik ga kopen is 18,-
valt nog mee ;d

H&M HEEFT OOK SITE :slightly_smiling_face:( bestellen? duuhh… :slightly_smiling_face: )

EN JE HEBT GOOGLE …
xx

Ik vind ze niks, :nauseated_face:

Ik heb een korte van roxy is super leuk!!
Maar wel errug duur vind ik zelf maar ik kon het niet laten. Mn bikini van Roxy was 65 en die short 55…

ja dat is leuk! ik heb er zelf meerdere ; )
ik heb van Billabong. die zitten mooi

Oke bedankt :stuck_out_tongue: maar bij de h&m, die zijn dus voor kinderen maar ik ben niet zo dun dus die pas ik denk ik niet :flushed:
Weet iemand namen van winkels waar ze die verkopen? XD Kheb er namelijk 1 voor volgende week vrijdag nodig Dus bestellen duurt ook te lang :hammer: :O!

ik vind ze zoo geweldig!

Haha oke, nu weet ik zeker dat ik er 1 ga kopen (H) maar sommige shorts die voor jongens zijn ook leuk voor meisjes hoor XD alleen nog eeuwig rondzoeken in middelburg =.= :hammer:

Nou ik weet wel in Goes een winkel waar je hele leuke kan halen…:open_mouth: Ik dacht eerst die hoef ik toch niet te zeggen want daar woont ze toch niet in de buurt. xD

WAAR?!?!?! XD ;p Weet je ook misschien of ze daar heel duur zijn? :stuck_out_tongue:

Ik denk dat de company wel leuke heeft (die zit in de straat richting de markt, zelfde straat als de jamin bijvoorbeeld) en er zit een soort skate/surf winkeltje vlak bij de haven. Maar ik heb geen idee hoe die heet, daar kan je ook wel leuke halen.
Volgens mij hebben ze allerlei prijsklasses. Maar volgens mij zijn het wel redelijke prijzen…