Zwempakken/tankinis voor vollere meiden?

Ik kan echt nergens leuke zwempakken of tankinis vinden voor vollere meiden, want ik kan echt geen bikini aan, dat is gewoon niet charmant.
Heeft iemand leuke gezien? XD

bikini’s hoeven echt niet minder charmant te zijn hoor!
ik vind ze eigenlijk altijd wel leuk, of het nou bij slanke of vollere meiden is.
maar zwempakken of tankini’s zijn idd ook leuk.
ik weet er alleeen geen dus succes en up

oh en je kan het ook nog het ik-zoektopic zetten. :slightly_smiling_face:

Ik ben ook niet bepaald de dunste (zal k maar zegge :$)
en ik draag ook gewoon bikinies, want in een badpak zie je ook alles, en bij een tankini komen je rolletjes er ook onderuit. Maar er als je er perse wilt, er zullen vastwel ergens leuke zijn, h&m, hema?

weet je zeker dat een bikini je niet goed staat? en als je je echt zo onzeker voelt kan je misschien een leuke ‘cover-up’ kopen, een kaftan ofzo. voor als je gewoon lekker op het strand/gras ligt te chillen.

livera(:

rond de zomer tijd komen zijn er bij H&M en Newyorker vaak wel veel. Je zou kunnen kijken of ze bij newyorker al iets hebben

soms bij wehkamp hebben ze zulke leuke!
-kijkt-
Ja nu ook weer!

Naja een kaftan zou ook wel leuk zijn,
alleen ik heb wel echt gewoon een buikje en brede bovenbenen.
dus wil toch graag iets wat wat meer ‘bedekt’ snap je?

op modcloth.com hebben ze badpakken waar ik echt weg van ben, maar ze zijn wel best duur (hoewel de dollar best laag staat :slightly_smiling_face:).

http://static0.modcloth.com/productshots/0018/7032/5439-1.jpg?

Zo’n model dus. Ik vind mezelf best dun genoeg voor een bikini, maar zo’n badpak wil ik dus eigenlijk ook (maar dan in het donkerrood, want ze zijn er in veel kleuren). Deze is plus-size, ze zijn er ook kleiner. Er zijn ook tankini’s, maar zoals ik al zei dus wel best duur allemaal…

OOh Die is Wel Leuk!

http://image01.bonprix.de/bonprixbilder/bundles/32er/195x271/var1/bn/k1/bnk134x02.jpg

http://image01.bonprix.de/bonprixbilder/bundles/32er/195x271/var1/bn/k1/bnk139x06.jpg

Wat dacht je Van dit De eerste Kost 27,90 en de andere Kost 24,90

Bij otto en wehkamp staat het vol!

Die ene van de wehkamp is wel leukk eigenlijk!

super leuk!

toen ik toevallig eens op marktplaats ging kijken vond ik de swimdress :stuck_out_tongue: dat is een soort bh met een jurkje eraan, is dat misschien iets?
je kunt ze kopen op www.beauty-vol.nl

Ik vind dat je dan beter voor een tankini kan gaan, aangezien je met een badpak zeg maar zo’n hobbel zit van je buik naar je kut of zo. Weet niet hoe je het moet uitleggen :’]

Zoiets in het zwart zag ik vorig jaar op de website van Wehkamp. Was helaas te laat en toen was ie uitverkocht :frowning_face: [Het was trouwens een dubbele laag: 1 laag was badpak, de ander een ‘jurkje’ wat boven vastzat en tot over de kont getrokken kon worden, mits gewenst. Enorm mooi en niet duur.]

Zoiets als op modcloth vind ik wel heel mooi trouwens!
*maar weet ook iemand waar je zoiets, goedkoper kan krijgen?

Die heb ik ook!
Want ik ben ook niet de slankste :pensive:
Maar hij zit echt goed.
Ik had heb vroeger ook al (alleen kleiner, toen ik baby was)
met een knalroze strik op mn kont :angel:
Kusjes