Ik heb een probleempje, ik ga komende week met een paar vrienden zwemmen en ik moet ongesteld worden. Ik ben erg onregelmatig dus ik weet niet wanneer het precies is. Nu ben ik bang dat ik ongesteld word in het zwembad want ik heb ook geen buikpijn vooraf ofzo… Maar kan je gewoon een tampon indoen zonder dat je het bent?
Nee.
Lijkt me vrij pijnlijk. Ik zou het gewoon meenemen en uitleggen aan je vrienden als je ineens het water uit moet rennen :’)
Nee, dat lijkt me niet zo slim.
Heb het ooit gedaan, deed geen pijn.
Nee, niet doen.
ik zeg wel doen… sorry maar je wil ook niet dat het bloed straks langs je benen loopt… heb ik meegemaakt
je kan het gewoon doen volgens mij… heb ik ook gedaan toen ik net ongesteld was geweest, ging ook prima…
Je kan het gewoon doen hoor/ ik heb het ook wel eens gedaan een paar jaar terug bij het zwemmen (was toen nog niet aan de pil) en dat was maar goed ook. (;
De meningen zijn dus een beetje verdeeld, en inderdaad wat Mariloe zegt, het zal je maar overkomen de helft zijn namelijk jongens van 14 en die vinden het al heel grappig om maandverband/tampons uit je tas te jatten en over te gooien
’…
wel doen, kan geen kwaad doet ook geen zeer
Kan prima!
Dat kan gewoon.
ik zou het ook doen
maar zo lang je in het water bent/blijft bloed je niet, pas als je eruit bent om bijv van de glijbaan te gaan
In het water ga je nooit beginnen bloeden hoor
Maar zodra je eruit komt, hohoo…
Maar als blijkt dat je níét ongesteld bent, doet het ongelofelijk veel pijn om dat ding er weer uit te krijgen.
ik zou het wel doen, als er echt een kans is dat je ongesteld wordt dan. Zelf heb ik altijd dat mn tampon zich vol zuigt als ik ga zwemmen of in bad zit, dus eruit is nooit een probleem en al helemaal niet pijnlijk.
Ik zou het niet weten, dus upje voor jou!