zwemmen..

Je zegt zelf dat je hem kunt vertrouwen, vertrouw op je eigen gevoel,

En stel anders een paar mensen op de hoogte waar je op dat moment bent. Bv je ouders en een vriendin die daar in de buurt woont ofzo

maar mij lijkt het verder ook wel gezellig hoor, als je hem vertrouwd. Mensen vinden het een rare situatie omdat het voor een eerste date, ja, je zit idd halfnaakt en in een leeg openbaar gebouw, is kind of weird. voor de zekerheid laat gewoon mensen weten waar je bent, neem je mobiel mee en weet hoe je je moet zelfverdedigen :stuck_out_tongue: haha, gewoon een veiliger gevoel. Misschien dat gebouw een beetje doorlopen zodat het niet helemaal onbekend voor je is. Maar ik zou gewoon gaan, het is wel apart natuurlijk maar wel leuk.

jaa het lijkt me ook heel leuk gewoon!

als je hem echt leuk vind kan het wel leuk worden enzo
maar ik zou me gewoon niet echt op mijn gemak voelen als ik alleen ben bij een jongen die 3 jaar ouder is

hmh… waarvoor zou een 18jarige jongen anders ene meisje van 15 mee vragen te zwemmen in een verlaten, leeg zwembad…

ik ben bijna 16 en hij net 18 dus over de leeftijd maak ik me nou niet zo heel veel zorgen

Ik zou op mijn eigen intuitie en vertrouwen af gaan.

Precies.

Mij lijkt het juist hardstikke gaaf, als het een normale jongen is en je weet dat hij geen vervelende bedoelingen heeft zou ik er gewoon voor gaan.
Maar als je toch twijfelt, kun je altijd je eerste date ergens anders doen en later nog een keer komen zwemmen. Ook geen probleem toch, dat snapt hij heus wel.

ik doe het gewoon, ik kan goed met hem opschieten enzo!
dat heb ik wel genoeg gemerkt haha :blush:
en ik zie wel hoe het gaat!

Ik zou me totaal niet op gemak voelen bij een jongen van 18, alleen in een openbaar zwembad… Brr, nee. Ik zou het écht niet doen. Zeker niet als eerste date, ga dan fijn gewoon ergens iets drinken.

Ik zou gewoon vriendinnen meenemen. Echt, alleen gaan ‘zwemmen’ na sluitingstijd klinkt een beetje eng.

ja ik zou ook gewoon een handvol vriendinnen meenemen en dan neemt hij ook maar wat vrienden mee ofzo, is het ook niet zo leeg :slightly_smiling_face:

Ik zou me echt niet op mijn gemak voelen… straks sta je daar halfnaakt, het zwembad leeg en hem in je gezelschap.

haha gatver lijkt me niet fijn.

ehm, why not. denk dat je zelf wel weet of het echt goed zit of niet.