zwemmen..

heeey, ik heb een probleempje ik heb een date met een jongen van 18.
Hij is badmeester en heeft het zwembad voor zichzelf hihi en heeft mij uitgenodigd.
Zelf ben ik 15.
Vinden jullie het veilig als ik gewoon met hem alleen in een zwembad ben…
het is onze eerste echte date maar ik kende hem ook al van school en werk enzo

Helemaal alleen in het zwembad? Dat vind ik een beetje ongemakkelijk en raar. Hoe kan hij, ook al is hij badmeester, het zwembad helemaal voor zichzelf hebben?

mij lijkt dat niet fijn…

haha na sluitingstijd mag hij met zijn vrienden altijd zwemmen want hij sluit af en nu vroeg hij of ik een keer kwam zwemmen

@snoesepoeske
Ik denk dat ze dan gewoon buiten de openingstijden om gaan

@TS ik zou het niet doen. Misschien verwacht hij wel seks oid. En je bent er ook niet zomaar weg als dat nodig zou zijn.

Als je hem echt kent en je zeker weet dat het een goede jongen is zie ik niet zo’n groot probleem.
Maar aangezien je hier dus over twijfelt, anders zou je het niet vragen, zou ik aan hem vragen of het ergens anders kan en als je hem dan echt kent kun je altijd nog gaan zwemmen.

En als de date dan niet verloopt zoals je wilt, kun je altijd nog weggaan zonder rare situaties.

He gadsie. Dat zou ik niet fijn vinden.

bij twijfelen niet doen als jij niet zeker zegt genoeg

ik vertrouw het wel alleen veel mensen reageren er zo raar op als ik het zeg van jaa er kan altijd wat gebeuren enzo…

Hoelang ken je em al dan? En hoe ging je tot nu toe met hem om, ook gewoon vriendschappelijk?

Mij lijkt dat niet zo fijn… misschien een idee om nog wat mensen uit te nodigen? een dubbeldate zeg maar. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar de kans dat er iets gebeurt wordt toch echt wel verkleind op een drukkere plek. Een plek waar je niet, alleen met hem halfnaakt rondwandeld. Het lijkt mij gewoon een beetje een vreemde situatie, als je zo alleen bent met hem in een heel leeg zwembad.

hahah dat is waar, ja ik heb een tijd met hem gewerkt in de jumbo hihi was heel gezellig enzo. Toen gingen we elkaar best wel leuk vinden en vorige week zei hij dus van kom anders zwemmen want ik moet afsluiten daarna nog wat drinken ofzo

Mij lijkt dat juist leuk mijn vriendje heeft een eigen zwembad in zijn achtertuin en wij zitten daar gewoon elkaar te zoenen knuffelen en soms tilt hij me op op en draait rondjes.
Ik weet niet wat er nou vies is aan samen zwemmen ik vind het juist irritant als ik koppeltjes zie zoenen in een openbare zwembad

haha! jaa ik vind het ook heel leuk hoor ik vertrouw hem weetje.
maar mensen zeggen je weet maar nooit… en dan ga ik ineens toch twijfelen terwijl ik het zo graag wil

LipGlossXManiac, Het is ook niet vies. Maar het is een eerste date en ze vroeg zich af of het wel veilig was, niet of het vies was. Een achtertuin is ook wel iets anders dan een vrijstaand zwembad in een gebouw, waar je dan alleen bent met diegene.
Niet om je aan te vallen oid :slightly_smiling_face:

Als je hem echt vertrouwd en je hem écht kent, houd ik je niet tegen, maar zoals van tevoren al is gezegd, kun je er geen ‘dubbeldate’ van maken, het lijkt me dat het zwembad groot genoeg is om elkaar niet in de weg te lopen en je hebt toch een gevoel van veiligheid.

Ga gewoon wanneer iedereen gaat? Zo heb je zekerheid en kan je als nog gaan zwemmen.

Als je hem echt vertrouwt, gewoon doen!

Ik zou het gewoon doen hoor, als het echt een viezerik was had je dat toch allang wel gemerkt. Ik snap best dat ie jou zo uitnodigd, dat is denk ik gewoon om iets te doen te hebben omdat hij verder ook niet echt weet wat jullie kunnen doen.