zwemmen... tampon

hoi, ik ga woensdag zwemmen en ik ben afgelopen woensdag ongesteld geworden. alleen ik ben nooit zo erg ongesteld maar ben toch bang om dsn te zwemmen. omdat ik het niet zo erg tot bijna niet meer ben doe ik liever geen tampon in omdat ie dan nooit vol gaat raken en em er moeilijk uit ga krijgen. ik heb een zwarte bikini… wat zouden jullie doen?

Hoe lang ben je normaal ongesteld? Bij mij duurt het max 5 dagen, dus ik zou zelf zonder gaan, omdat ik gewoon weg niet meer ongesteld ben. Maar ik weet niet hoe lang jij het bent en hoe heftig?

Woensdag zit je dus al op dag 7 van je ongesteldheid, bloed je normaal ook echt nog op die dag? Ik zou het even aan kijken hoe je die ochtend ervoor staat, en op basis daar van beslissen. Bij duurt het ook max 5 dagen dus ik weet ook dat ik er geen rekening mee zou moeten houden. Maar aangezien jij het blijkbaar langer bent zou ik persoonlijk wel echt nog een tampon in doen om een rampscenario te voorkomen.

eigenlijk erg weinig, kan zelfs op mn ergste dagen met 1 maandverband hele dag (doe ik niet hoor) dus jaa maar wou toch ff advies vragen want ja is ook met jongens enz hahahah dus ja

^^Wow, dat kan ik echt niet hoor (yo, lekker tmi) op heftige dagen moet ik soms wel elk uur wisselen :cold_sweat:
Maar ik zou dan zonder gaan, tenzij je die ochtend het nog wel bent, dan zou ik met gaan

Er zijn toch ook heeeel kleine tampons?

Ja. Ik draag op mijn laatste dag nog wel een tampon hoor. Vooral als je gaat zwemmen.

Indoen. Al is het maar voor de zekerheid.

Ik zou dan zo’n tampon met een glad laagje pakken. (pro comfort) Die gaan iets soepeler uit, ook al ze nog niet ‘vol’ zitten.

Net je eerste topic gelezen, in dat geval zou ik het niet doen.