Zwemmen met vriend(je) ?

Hee, ik heb eigenlijk een vraagje,
zwemmen jullie wel eens met je vriendje in een zwembad etc.?

Ik heb dit nog nooit gedaan, maar mijn vriendje vraagt of ik met hem wil zwemmen, alleen ik voel me onzeker omdat ik dan niet echt make-up kan dragen en ik voel me ook onzeker omdat ik nogal kleine borsten heb…
hoe kan ik me hier overheen zetten?

Sorry als er al een topic zoals dit bestaat :slightly_smiling_face:

K zwem zovaak met m’n vriend, is hartstikke leuk.

Zou het gewoon doen, je maakt je nu zorgen, maar misschien als je er bent vind je het wel gezellig! :relieved:

als hij vind dat je te kleine borsten hebt en er neit uit ziet zonder make-up dan moet je blij wezen dat hij je dan dumpt… hij moet je nemen zoals je bent.
dus ik zou zeggen ga gewoon lekker zwemmen :slightly_smiling_face:

Ik heb op vakantie vaak gezwommen met hem

ik ben nooit echt met hem naar het zwembad geweest, maar wel naar het strand. een optie is misschien dat je waterproofmascara draagt, en koop (als je daar natuurlijk geld voor hebt, of mag van je ouders) een leuke bikini (of badpak, monokini, ofzo) waar je je prettig in voelt. bikini’s met vulling of bandeaubikini’s laten je borsten wat groter lijken. maar je vriend houdt als het goed is van je om hoe jij bent, zonder of met make-up, zonder of met grote borsten!

Juist .

Bandeau bikini´s worden ze alleen maar kleiner van :wink:
ot: Ik zou gewoon waterproof mascara opdoen ja, en gewoon een bikini waar jij je prettig in voelt. Jongens valt het toch bijna niet op wat je aan hebt… :’)

ik zwem heel vaak met hem.
en hij moet je maar nemen zoals je bent idd

Ik ben wel gegaan, ik zag er niet uit (lees: rode ogen zonder mascara, omg dun nat haat, vet etc) maar de motivatie om samen te zwemmen maakte het weer leuk! :grinning:

Ik zwom heel vaak met m’n vriendje. Is gewoon heel leuk. En je hoeft echt niet onzeker te zijn over geen make-up enzo. Als je het echt niet kan kan je altijd waterproof zooi gebruiken maar bedenk maar dat hij je ooit toch wel zonder make-up ziet.

Ik ben het helemaal eens met CitroenSapje!

haha, precieees!

ik heb gewoon make-up op in het zwembad… ik ga nooit met mn hoofd onder water 1. ik heb watervrees, 2. make up/haar gaat naar de &^%$ :stuck_out_tongue:
en je vriend weet toch dat je kleine borsten hebt? hoef je je toch niet voor te schamen? of schaamt hij zich ervoor? :confused:

Hij moet je maar nemen zoals je bent!
Heb weleens met mijn vriend gezwommen, 3x in de Amstel XD

gewoon zwemmen met je vriendje,
ik doe het ook gewoon:D.
gewoo nwaterproof mascara en klaar!

hij is niet voor niets je vriendje, hij moet je nemen zoals je bent!

Gewoon doen :grinning: Waarschijnlijk vindt hij je zelfs schattig zo. ^^

Mijn vriend en ik gaan niet zo vaak zwemmen, maar dat is gewoon omdat we het beide niet zo leuk vinden. xD
Tenzij het een speciaal zwembad is, vb. Sunparks of zo. Daar gaan we binnenkort samen heen.

Hhaha okee thanks ^^
jullie hebben gelijk, ik moet me er gewoon zelf overheen zetten :slightly_smiling_face:

maar nee, hij schaamt zich absoluut niet voor mij, hij is juist trots op me!

gelukkig zijn er nog veel mensen die wel eens met hun vriendje gaan zwemmen ^^

uhumm dat van die make up,
jongens beginnen al, Waarom heb je make up op als je gaat zwemmen??!?
en ze hebben iid niet eens door wat je aanhebt… laat staan dat ze er wat over zeggen:P

jongens snappen niets van makeup en vinden het vaak maar troep:P dus als je het niet of wel op hebt dat zien ze vaak niet eens:P oja het valt ze trouwens ook totaal niet op als je mascara ergens halverwege je wang zit… en je vraagt of het is uitgelopen… zeggen ze zoweiso nee

Ik doe nooit make-up met het zwemmen. Haat ik. En ja, sorry ik heb geen kleine borsten. Heb juist een bikini die ze gelukkig wat kleiner maken. Maar ik zou er geen drama van maken, heeft je vriendje je nog nooit zonder make-up gezien?

ik doe alleen wat waterproof mascara op
en het is toch je vriendje die vind je echt wel mooi hoor!