Zwemmen met rood gekleurd haar

Ik heb mijn haar met een spoeling rood gekleurd, en dat het er heel snel uit gaat door chloor weet ik al. Maar ik vroeg me af of het dan ook afgeeft in het water? Dus dat je dan een hele rode gloed om je heen ziet? Want dat lijkt me vrij ongemakkelijk in een druk zwembad… ;p Ik ben wel van plan m’n haar met henna te behandelen, maar dat kan niet voordat ik op vakantie ga.
Alvast bedankt!
x

Ja :grinning_face_with_smiling_eyes: Dat geeft af.

Maar je hebt geen hele rode gloed om je heen hoor.

Idd, dat geeft heel erg af… ik heb t ook rood gehad(spoeling ook) een keer, en onder de douche zonder shampoo of wat dan ook was me water altijd lichtrose xD

Wat eigenlijk best lollig zou zijn

Jaa als ik in bad zit word het water ook altijd rood xD maar ik was benieuwd of dat dan ook in het zwembad gebeurt? Dus dat het echt heel duidelijk is dat het afgeeft? ';p

Haha, nee. Het is niet héel duidelijk. maar je ziet ‘t wel :’)

Oke nou dan ga ik t eerst maar eens uitproberen in ons opblaasbaar zwembadje met chloor op vakantie. ;p Want ik ben echt als de dood dat mensen me raar aan gaan staren.

Straks denken mensen nog dat je ongesteld bent, en zonder tampon zwemt. :smirk:

Anders ga je niet met je haar onder water? Of badmuts op haha

@lipleesbroek
Badmuts heeft ook geen nut :’).

Sowieso ga ik niet met badmuts, dan liever eerst een uur met m’n kop in het chloor thuis hangen zodat het er allemaal uit is…

Maar als het zou helpen, zou je zeker ook geen badmuts gebruiken.
Te unfashionable? -__-

Haha ik had mijn haar ook een keer rood geverfd en toen durfde ik ook niet te zwemmen… als je je haar in een knot doet en niet met je hoofd onderwater gaat lijkt me het wel kunnen.

Tja als er nou eens wat minder gepest en uitgelachen werd in deze wereld zou ik het overwegen. ;’) Daarbij zal ik vast niet de enige in deze wereld zijn.

:smirk:

Ik heb het ook gehad, maar als je het een paar keer wast heb je dat niet meer hoor. Ik ben gewoon gaan zwemmen toen, boeien wat andere mensen denken. :’)