zwemmen met mn crush(ik heb jullie hulp nodig)

hey meiden, ik heb hulp nodig!

Ik ga deze week zwemmen met vrienden van me, en waarschijnlijk gaat mn crush ook mee, alleen wordt het dan nogal ongemakkelijk, aangezien we een tijdje appten en dat was ineens voorbij, maar ik vind hem nog wel leuk, zal ik met hem flirten? of gewoon normaal doen en als ‘vrienden’ met hem praten? of juist helemaal niet met hem praten?

iedereen die dit leest, reageer alsjeblieft! ik heb hulp nodig!

ontlopen LOL

tenzij je denkt dat het niet ongemakkelijk word

@exxlxosxxe haha is ook een optie, maar dat zal beetje moeilijk gaan aangezien we allemaal bij elkaar liggen met de handdoeken

en ongemakkelijk gaat het toch wel worden, ik zou ook met een festival bij hem gaan staan, uiteindelijk hebben al mn vriendinnen met hem gepraat, behalve ik, we hebben elkaar alleen een beetje aangekeken, maar ik wil wel met hem praten allen durf het gewoon niet

probeer gewoon een leuk en simpel praatje maken, dat zal hij vast waarderen. of hij je nu leuk vind of niet

Ik snap je wel. Ik durf(de) ook nooit te praten tegen m’n crush. Maar je zal wel moeten anders wordt het nooit iets. Ik denk vaak; oké ff je verstand op 0, loop er naartoe en praat met hem. Jongens waarderen het echt als je met ze gaat praten geloof me maar.

dittt ^

gwn gezellig doen als je hem gaat lopen nergeren denkt hij misschien dat je hem irritant vind ofzo dus ja gwn leuk doen (en misschien vragen of hij met jou van die ene enge glijbaan wil)