Zwemmen met inlegkruisjes?

Ik ga vandaag zwemmen, en ik ben ongesteld. Op zich zou ik het niet erg vinden om een tampon te gebruiken, maar ik heb er nog nooit een gebruikt en ik zit aan het einde van mijn ongesteldheid. Ik hoor van vriendinnen dat het dan pijn doet om een tampon te gebruiken. Ik heb alleen middel tot grote tampons, dus een kleine tampon gebruiken is geen optie.
Is het ook mogelijk om een inlegkruisje in je zwembroekje te doen of is het toch beter om een tampon te gebruiken?

Tuurlijk niet, dat ding zuigt zich direct vol met water. Toch voor een tampon gaan.

Ik zou toch een tampon proberen, als ie eenmaal zit kan je gewoon heerlijk zwemmen, zonder dat je er iets van voelt!
En een inlegkruisje in je bikini broekje is geen optie…

Een inlegkruisje lijkt me geen goed plan, dat neemt allemaal vocht op en dat gaat er volgens mij erg vreemd uitzien. Kun je niet even langs de supermarkt/drogist gaan om een kleine tampon (met inbrenghuls) te kopen?

Nee, dat inlegkruisje kan niet. Die dingen absorberen vocht, en tsja, dat heb je nogal veel in een zwembad…
Probeer toch maar die tampon (:

Om nog niet te spreken van het feit dat die dingen dan uit elkaar vallen in een zwembad…

Dan blijf je drijven :"D kun je beter nog even snel naar de winkel mini’s halen

:’)

Nee dat zou ik niet doen meid dan valt ie in het water

bespaar jezelf genante momenten en probeer echt een tampon!

Je kan het ook uit doen als je het water in gaat, ongesteldheid stopt toch als je zwemt? Maar dan moet je wel weer een nieuwe indoen als je uit het water gaat, en dat is gewoon onhandig.

Met een inlegkruisje zwemmen lijkt me echt geen goed idee.

Ik heb het zelf weleens gedaan, aangezien ik voorheen geen tampons ingebracht kreeg, maar wel graag wilde zwemmen als ik op het strand was. Je vloeit als je zwemt niet, dus als je het inlegkruisje direct vervangt wanneer je het water uitkomt, gaat het prima. Het blijft ook gewoon goed zitten.

Wel moet je ervoor zorgen dat je niet een te strak en klein bikinibroekje draagt, anders ziet het er een beetje gek uit xD

het begin is altijd moeilijk gewoon vaker er mee oefenen
anders maandverband maar wel verschonen om het uur

Het stoppen is maar een tijdelijke reactie. Stel je went aan de warmte (want daardoor stopt het, het is een soort reactie) dan begint het gewoon weer.

Aan de TS; probeer gewoon een tampon. Probeer bijvoorbeeld de allerkleinste en lees goed de bijsluiter hoe je het moet doen. Soms ‘kan’ et pijn doen, maar als het constant pijn doet, dan doen je vriendinnen het niet goed en zit het tampon waarschijnlijk te laag.

Een tampon doet echt geen pijn als hij er helemaal in zit, tenminste, dat hoort niet. Gewoon proberen! Een inlegkruisje zou ik echt niet doen.