zwemmen met gym

hey, ik moet binnenkort dus gaan zwemmen met gym maar ik wil echt niet, wat moet ik doen?

Sinds wanneer zwem je met gym? Zit je op de middelbare of basisschool?

In de eerste moest ik het ook …

Dan voel je je op dat moment niet lekker. Of je bent gewoon enorm ongesteld. Klaar.

sowyso

wow die kende ik nog niet.

Dan zeg je het daar. Is toch geen probleem? Als ik me echt niet lekker voelde en ik had gym dat uur, dan hoefde ik niet mee te doen.

Jij maakt een hoop topics.
Als je echt niet wil meld je je toch ziek?

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:
Zeg gewoon dat je ongesteld bent daar heeft je moeder toch niks mee te maken? Als ik ongesteld ben en moest zwemmen zei ik dat ook gewoon het is niet dat ze je echt gaan controleren ofzo

Als het maar voor een keertje is kan je best een gymles overslaan toch?

Wat slecht advies dit hahaha.

:"D

ga naar school en zeg tegen de lerares dat je heel erg ongesteld bent en geen tampons draagt en daarom liever niet gaat zwemmen.
Wss heeft die lerares toch geen zin om met jou over tampons te praten dus zal ze je gewoon laten.

4 topics in 2 dagen wel ja…

waar hebben we het over? één keertje? Gewoon skippen, niet moeilijk doen

gym is toch maar 1 lesuur? en je wilt de hele dag skippen? of snap ik het nu niet? :cold_sweat:

Je hoeft toch niet te skippen. Mijn docent vond het goed als ik een keertje niet meedeed, maar ik moest er wel bij blijven aan de kant voor de aanwezigheid.

Idd precies. Je kan toch gewoon zeggen dat je ongesteld bent? Daar maken ze echt geen problemen van? En daar gaan ze al helemaal niet voor naar huis bellen?

zeg dat je ongesteld bent
dat is alles

Je geeft overal een weerwoord op dus het lijkt niet echt alsof je een oplossing wilt

Hij heeft zelf ook kinderen neem ik aan? je hoeft je echt niet te schamen hoor!

Ziekmelden hahaha, of zeg dat je naar de ortho moet