zwemmen met de klas :(

Niet iedereen heeft ontzettend veel zelfvertrouwen hoor, ik snap best dat ze onzeker is. Wie is er nou niet n beetje onzeker…

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ga gewoon en zeur niet

Zeg dat je voetschimmel hebt?

Er zijn wel meer mensen met een buikje :wink: En hoe wil je anders de zomer doorkomen? Blijf je dan met lange t-shirts?

Ik weet zeker dat je niet de enige bent die niet zo zelfverzekerd is in een bikini, om wat voor reden dan ook. En sowieso, het is je klas, die ken je al bijna een jaar, denk je dat ze niet meer met je om willen gaan ofzo omdat je een buikje hebt?

Hoe wil je dat dan inderdaad in de zomer gaan doen, heb een beetje zelfvertrouwen :slightly_smiling_face:
Er zullen vast en zeker meer meisjes in je klas zijn met een buikje.

Ik heb een figuurcorrigerend badpak van de HEMA :grinning_face_with_smiling_eyes: Nee, serieus, ik meen het. Ik heb deze ( klik ).

http://www.hema.be/images/products/_generated/2/dames_control_badpak,_M-22349942-Big.jpg

OMG DOE NORMAAL HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
net alsof uberhaupt iémand zich zelfverzekerd voelt in bikini

:flushed:
mental

Inderdaad, je bent vast niet de enige hoor. Just do it, ook nog eens een boost voor je zelfvertrouwen (lijkt mij).

Als het zomer is, en ik ben bruin, dan voel ik me redelijk zeker in m’n bikini hoor.
Wat is de grap eigenlijk…?

hier heeft ze wat aan, hihi. allemaal!
maar die van die hond; dat heeft de mijne echt is gedaan :open_mouth: heeeel klote, want ik kan al lastig bikini’s vinden & nu mag ik weer opnieuw zoeken…
xx

je kunt voor deze keer wel een excuus gaan verzinnen maar dat
heeft niet zoveel zin, want wil je nooit meer gaan zwemmen omdat
je bang bent dat mensen je niet meer aardig vinden ofzo als je een
buikje hebt? Ik denk dat je gewoon een beetje op je eten moet gaan
letten. Gewoon drie maaltijden per dag en gezonde tussendoortjes.
Ook zou je buikspieroefeningen kunnen doen om je buik wat strakker
te krijgen.
Succes ermee;)
Xxxx Claire

gewoon lopen met veel zelfvertrouwen, dan valt het niet eens op! en ja, een tri/tankini is ook super :slightly_smiling_face: of die corrigerende badpak!

Waarom MOET je in bikini?!

Er zijn weinig mensen die echt een platte buik hebben. Misschien lijkt dit voor jou niet zo, maar zij denken misschien wel hetzelfde over jou. Je overleeft het wel :wink:

ik heb eczeem, dus ik mag niet eens zwemmen.