zwemmen met de klas :(

hee allemaal,
wij gaan binnenkort zwemmen met de klas, en ik heb dus best wel een buikje, maar normaal zie je dat niet. Nu moeten we dus in bikini etc. Heeft iemand een idee om hier onderuit te komen?

-

Er zullen vast wel meer zijn met een buikje, maar als je per sé niet mee wil doen moet je gewoon zeggen dat je ongesteld bent.

alsof iemand naar je buik kijkt.
maargoed, ik zou zeggen dat ik gevoelig ben voor chloor.

In het water ziet niemand je buik?

Wil je heel je leven niet meer zwemmen waar iemand bij is zodat niemand ziet dat je een beetje een buikje hebt?

Probeer een andere afspraak op die dag te maken ofso :stuck_out_tongue:

neee, gewoon gaan!
Iedereen zal wel onzeker zijn, maar ze gaan je heus niet anders zien hoor als ze je in bikini zien!

echt waar jij stelt je aan… echt kinderachtig gewoon. Iedereen is geen super model ja…

trek een badpak aan
trek een burkini aan
zwem met een zwemband om
zeg dat je een modeshow hebt
zeg dat je ongesteld bent
zegt dat je niet minder dan 4 stukken kleding aan mag
zeg dat je bang bent voor haaien
zeg dat je niet kan zwemmen
zeg dat je bang bent om nat te worden
zeg dat je hond je bikini kapot heeft gebeten
zeg dat je je bikini vergeten bent

Tankini?
Badpak?
Curus Zelfvertrouwen!

als iemand onzeker is moet je dat niet gelijk kinderachtig noemen.

Je laat een lekker dagje zwemmen met vrienden toch niet liggen door een ‘buikje.’

Gewoon lekker gaan dus :-)!

Tankini (: Hunkemoller heeft er mooie.

Slaat nergens op ;’)

vorig jaar met zwemmen had ik gezegd dat ik niet kan zwemmen met harde lenzen, en als ik ze eenmaal uit heb krijg ik ze niet meer in omdat ik mn handen niet kan wassen enz. :stuck_out_tongue:

meld je vlak voordat je gaat ziek ofzo

Als ik jou was zou ik gewoon gaan hoor. Je moet een leuke bezigheid niet laten verpesten door je onzekerheid want jouw buikje zal vast wel meevallen. Dus gewoon gaan (: