Zwemmen in Spanjee :)

Heey meiden :slightly_smiling_face:

Deze vrijdag vertrek ik met mijn klas naar Spanje…! :grinning:
Dus iedereen begint in te pakken voor de reis!, en daar stond ik dus weer,
voor een voldongen feit !
Ik ben te dik voor een bikini(en dan bedoel ik wel echt TE dik…
NEEN, ik ga niet beginnen zagen over:
“Wat ik nu moet doen?”… Ik ben best blij met mezelf :slightly_smiling_face:
Iedereen van m’n klas kent me nu al 4 jaar ze weten dat ik niet opeens super smal ga zijn!
Ik heb onlangs toch de oplossing gevonden, ik heb een boardshort gekocht en nu ben ik nog op zoek naar een Tankini top, om mijn buikje te verbergen…
(Tankini is een soort zomershirtje in badstof)
Maar weet iemand waar je zoiets kan kopen? (liefst in belgië)

Dankjee

Ehm, bij sportzaken misschien? Daar heb je bikini’s van goede merken.

En wat betekent: “Dus iedereen begint zijn valiesje te maken”?

Jaa, Iedereen is aan het inpakken voor te vertrekken… (is dat iets typisch belgisch miss? :p)
jaa sportzaken, ik heb de go-sport en United brands al gedaan maar daar vind ik niet echt iets als er nog winkels zijn laat maar weten :slightly_smiling_face: dankjewel !

Wehkam/otto
ik heb laatst een SUPER leuke gezien bij de hunkemoller !!

Omhoog! xD

Juicy Couture (je moet het kunnen betalen/willen betalen)? Of Hünkemöller?
Of een sportwinkel.

x

Mama betaald xD Hunkemoller daar gaa ik woensdag voor naar leuven :p, die heb ik al vaak gehoord! dankje

Kent er nog iemand Winkels?

ehhmm probeer sportwinkels of winkels waar je bh’s enzo kan kopen (dus livera, hunkemuller enz.)
ik wens je veel plezier in spanje!

Op wehkamp.nl kun je er al 30 vinden. :grinning:
http://www.wehkamp.nl/Win…08&KAC=L81&SM=0&KW7=57974

Ik denk dat je bij winkels als hunkemoller/livera moeilijker slaagt.
Ik heb er iig nog nooit echt tankini’s gezien. (maar dat kan ook aan mij liggen)

Dankjewel, kben eens gaan kijken in de winkels ik heb uiteindelijk niks gevonden… maar jaa tzal met 'n gewone bikini ook wel gaan of ik nou wat dikker ben of niet… xD
toch bedankt…

Er staat een hele leuke tankini op bonprix.nl!

Heey iedereen, ondertussen ben ik terug van een geweldige Gwp, het was echt super weer en veel gezwommen natuurlijk ik heb dus mijn boardshort aan gedaan en een gewone t-shirt met van die fijne bandjes erover en ja hoor het ging goed!
Ik heb echt een geweldige vakantie (ahum geintegreerde werkperiode in het buitenland) gehad :stuck_out_tongue:
Bedankt voor jullie tips

Super!