Zwemmen als je ongesteld bent

Heey iedereen
Ik heb een vraagje als je ongesteld bent kun je niet zwemmen als je geen tampon gebruikt,
Maar als ik ongesteld ben kan ik gewoon gaan zwemmen zonder dat ik een tampon in hoef is dit raar??
Xx

Ja ik doe ook altijd wel een tampon in :wink:

Uh, nou in het water zelf komt er dan geen bloed uit dus dan merk je het niet maar zodra je het water uit stapt heb je net de Niagara Falls en geloof me dat wil je niet.

dan zuigt het bloed zich op in je zwembroek zegmaar. Ik zwem uberhaupt niet als ik ongesteld ben. Maar zou het zeker niet zonder tampon proberen iewl!

hoe weet je dan dat je niet bloedt zonder?

hahahaha ooit toen ik net ongesteld was, ging ik op vakantie en ik wilde geen tampon gebruiken dus ik ben met een maandverbandje gaan zwemmen. dont ever try that out :flushed:

Ik vind het echt heel vies om me voor te stellen…
Moet ineens weer aan die tamponzuiger denken. Is ongeveer hetzelfde…

-

tijdens het zwemmen gebruik ik altijd een tampon, dus ik zou niet weten of ik dan bloed haha
maar onder de douche bloed ik wel duss…

je beantwoord je eigen vraag??

ik doe altijd een tampon in, zoiezo al voor de anderen in het zwembad het is wel wat frisser, en het je voelt je wat meer op je gemak, want (heb ik dan hé) als ik (wat ik niet doe) zwem zonder tampon dan zou je toch de hele tijd denken dat als je uit het water komt dat je begint te lekker, ik zou doodsbang zijn om uit het water te komen…

joh, het is 2013 zwemmen zonder tampon kan gewoon.

Ik kan ook rustig in bad zonder tampon in zonder dat het badwater een tintje krijgt zeg maar… Maar ik doe het wel altijd als ik ga zwemmen enzo. Want je blijft niet de hele tijd in het water toch? Soms ga je even eruit, eten, lopen, zonnen, weetikveel. en dan kan je bikinibroekje erg rood worden. of er loopt een rood spoor achter je aan.

Jij dan maar, ik zou het nooit doen.

Oh want 2 jaar geleden kon dat nog niet? :")
Wtf heeft dat te maken met de tijd waarin we leven

van dat soort mensen gruwel ik, je zult maar in hetzelfde zwembad zitten

Gadver nu wil ik nooit meer zwemmen

zwemmen zonder tampon als je ongesteld bent; daar heb ik echt nog nooit van gehoord (’: Wist niet eens dat dat ging!

Ik had een keer een tampon in; ging zitten op zo’n plastieken witte stoel dat ze wel eens hebben bij zwembaden en het water dat op de stoel bleef liggen van mijn lichaam was héél lichtrood gekleurd toen ik ging rechtstaan…
Ik ga echt nooit meer zwemmen als ik ongesteld ben

Als je onder de douche gaat zonder tampon/maandverband loopt het er niet uit toch? En als je eruit bent wel.
Dus doe maar niet.