zwemfeestje

ik heb over een week een feest met heel de klasen, dan gaan we zwemmen. Maar ik denk dat ik dan ongesteld word… Ik ben nu nog erg onregelmatig en ik zou het vorige week moet worden, maar ja dat is dus niet gebeurd. Ik ben dan heel bang dat ik volgende week word ofzo of tijdens het zwemmen. Ik wil niet echt de hele tijd aan de kant zitten ofzo. Dus hebben jullie misschien tips?

Tampon gebruiken

Dit, dat was toch niet zo moeilijk om zelf te bedenken lijkt mij…

nou ja eerlijk gezegt : ik ben niet zo fan avn de tampon. Zijn er nog andere ideeen? Zoals een pil ofzo?

Ze zeggen dat als je zwemt, dat je dan stopt met bloeden, maar ik zou gewoon een tampon gebruiken, geen pil oid nemen om uit te stellen voor zoiets waar zo een simpele oplossing voor is.

^hoezo niet? al wel eens geprobeerd? het is veilig hoor, kan eigenlijk niet misgaan.

Je kan beter ff een tampon erin duwen dan een pil vol met hormonen slikken.

+ oneindig. Snap niet dat zoveel mensen denken dat zo’n hormonenbom bij elk wissewasje geen kwaad kan.

ja, maar als je er dan uitkomt, komt er een hele lawine aan bloed en dat is ook niet bepaald handig.

Het handigste is toch om een tampon te gebruiken. Ik weet bijna zeker dat je ze vroeg of laat toch gaat gebruiken, het is véél relaxter dan maandverbandjes gebruiken! Er zit verder ook niet zo veel anders op om te doen.
Je krijgt ook tampons met een buis erbij ofzo dat is ervoor bedoeld als je er neit zo handig mee bent geloof ik (ik heb ze zelf nooit gebruikt).

Laatste dagje van mijn vakantie was ik ongesteld, maar heb gewoon gezwommen. Niks geen problemen mee gehad. Je gaat echt niet bloeden in het water hoor.

Ik ben een keer toen ik ongesteld was in een zwembad gevallen (met maandverband) :’’’'D maar er gebeurde idd niks.
Maar sinds ik tampons gebruik (sinds half jaar ofzo) wil ik echt geen maandverband meer. Het is zoveel hygiënischer. En je vind het in het begin eng lukt het niet goed maar daarna is het echt een verademing. Je moet het natuurlijk zelf weten maar toch ;p
En als je ze met het zwemfeestje gebruikt dan hoef jeje ook geen zorgen meer te maken en heb je het veel meer naar je zin waarschijnlijk.
Succes! (: