Ik geef een zwembad feestje volgende maand omdat ik dan hopelijk al te horen heb gekregen dat ik ben geslaagd dus een afscheidsfeestje voor mensen uit mijn klas en andere op school.
Ik wil ook een BBQ doen alleen lijkt dat me best gevaarlijk sinds ik dat nooit heb gedaan zonder mijn ouders en ik vrij bang ben voor vuur en brandongelukken dus ik weet niet of het beter is om alles binnen gewoon te frituren
Ook zou ik graag willen weten wat ik voor decoratie moet gebruiken en andere dingen die belangrijk zijn voor een feest. Zoals een dj huren alleen lijkt dat me vrij duur en ik vind goeie muziek op me feest wel heel belangrijk
Vraag of een vriendin/zus/broer ff wil helpen met de BBQ aanzetten enzo, das helemaal niet moeilijk of en
Je kan ook speakers van iemand lenen, je laptop er op aansluiten en een afspeellijst van 6 uur maken en afspelen?
ballonnen en opblaaspalmbomen ?
Denk ook dat er met frituren net zoveel mis kan gaan als met bbqen hoor
Ik zou geen dj huren, idd een afspeellijst maken of spotify aanzetten (dat moet je dan ff aanmaken als je dat nog niet hebt) en verder uhh zorg voor genoeg zitplekken! Niemand wil graag een hele avond op het gras/stenen zitten!
Oke heel erg bedankt voor de tips.
‘lijkt me dat best gevaarlijk sinds ik dat nooit gedaan heb’
Echt zo rechtstreeks vanuit het Amerikaans vertaald, in het Nederlands gebruiken wij hier ‘omdat/aangezien’ voor :'D
Lol xd Wie zegt dat ze uit Amerika komt?
Dat bedoelt ze toch niet?
Die afspeellijsten met speakers zijn idd geen slecht idee maar, voor de versieringen kun je misschien een thema kiezen! is maar een idee. Bijvoorbeeld Miami. Dan moet je allemaal opblaas palmbomen en misschien van die surfplanken…
Ik zou geen DJ huren maar gewoon een afspeellijst maken en die op je speakers aansluiten of een vriend met dj ervaring om te vragen of hij wil draaien. De barbeque is niet zo heel gevaarlijk en anders kun je altijd vriend/broer ect. vragen om je daarmee te helpen want jongens vinden dat soort dingen meestal helemaal geweldig. En ik zou gewoon van die opblaaspalmbomen, hawai achtige dingen zoals die kettingen en felgekleurde drankjes.
En, heb je je feestje al gevierd? zo ja, hoe was het?! zo,nee dan… ehuuum… dan niet!
Gewoon slingers in de tuin en leuke tafelkleedjes op tafel
Hier waar ik woon wordt ook altijd sinds gezegd eigenlijk, en mijn docent Nederlands rekent het ook niet fout. (Er is hier wel eens een discussie over geweest ja.)
Maar je hebt volgens mij gelijk dat het geen normaal Nederlands is.
^ Ik weet niet of het echt ‘fout’ is, het is in ieder geval spreektaal
Er zijn ook wel goedkope dj’s hoor (: Gewoon ff googlen. En bbq is niet gevaarlijk, ik bedoel wat kan er gebeuren? Zolang er gewoon altijd iemand bij in de buurt staat die er op let.