Zwembad

Op welke avond ga jij met vrienden/vriendinnen naar het zwembad?

Uh, ik ga sowieso niet in de avond?

Vanwaar deze vraag?

Ik ga nooit samen met vrienden zwemmen, maar zwem wel baantjes voor mijzelf en dat doe ik in de avond. Dan zijn er alleen banenzwemmers.

Ja ik wil dus eigenlijk een beetje jongens gaan versieren samen met mijn vriendinnen, maar we zitten op school dus moet het s’ avonds want in het weekend werken we. Maar op welke avond zouden er nou de meeste jongeren zijn in een zwembad?

Hahahaha sorry maar wauw, gaan meisjes tegenwoordig bewust naar het zwembad om aandacht van jongens te trekken? Vet spannend, met je meest uitdagende bikini natuurlijk.

Ik zou zonder bikini aan naar het zwembad gaan hoor.

Nee even serieus. Als ik kijk naar de mannen die baantjes trekken, zijn dat geen aantrekkelijke jonge jongens.
Ik zou gewoon lekker gaan zwemmen met je vriendinnen op een tijdstip dat jullie allemaal uitkomt en plezier gaan maken.

Ik denk niet dat het zwembad ‘the place to be is’ voor het vinden van leuke jongens als je doelt op recreatief zwemmen; mensen komen meestal 's avonds om te sporten. Tenzij je misschien na het zwemmen nog even een drankje doet (vereniging?).
Qua drukte etc: het ligt er natuurlijk ook aan waar je woont, etc.
Dus als ik zeg: “Ik ga elke dinsdagavond!” dan betekent dat niet aan jou kan vertellen of mijn bevindingen representatief zijn voor jouw woonplek/zwemlocatie.

Ofwel, je kan wel na het sporten vast wel chillen in de kantine o.i.d.
Of je kan bijvoorbeeld gaan poolen.

Ik zou zeggen vrijdagavond?

Ik zit zelf op wedstrijdzwemmen, hierdoor weet ik dat er 's avonds bijna geen jongens zwemmen hier. Wat je natuurlijk ook kunt doen is op wedstrijdzwemmen gaan :wink: Veel gespierde jongens met sixpacks hahaha. Er zijn wel meer meiden die aan zwemmen doen dan jongens, dat is dan wel weer een minpuntje :stuck_out_tongue: