Zwembad poll

Plas jij weleens in het zwembad?
  • Nee, nooit
  • Nee, maar vroeger wel gedaan
  • Soms, als ik echt nodig moet
  • Ja, als ik moet plassen en ik ben in het water dan doe ik het gewoon
  • Ja, als ik moet plassen ga ik ff het water in

0 stemmers

Gister was ik met een vriendin naar het zwembad en toen hadden we het erover of veel mensen in het water zouden plassen.­
Ik doe dat soms weleens als ik geen zin heb om naar de wc te gaan maar mijn vriendin vond dat dus echt raar (schaam)
Het is natuurlijk wel vies maar volgens mij doen best veel mensen dat juist…­
Daarom hier mijn poll: Plas jij weleens in het zwembad?
Alvast bedankt voor je antwoord ennuuhhhh eerlijk zijn hè…­ haha!­
xxx Nadine

Ik denk trouwens dat bijna iedereen het wel doet, alleen veel durven het niet toe te geven denk ik…

Ik zwem nooit haha, alleen in meren en zee enzo en dan doe ik het soms wel, maar ja daar wordt wel meer troep geloosd haha.

Ik doe het alleen als ik het niet meer kan ophouden,

ben altijd bang dat mensen het door hebben hahahah

Haha dat kan je toch niet zien als je onder water bent joh?!

Dat is echt godse smerig.

dit doet me herinneren aan die film waar als je in het zwembad plast je plas knal blauw word en iedereen dus ziet of je in het zwembad plast.

bah heel vies! Ik moet toegeven dat ik het als kind wel heb gedaan maar ik zou het nu ook nooit doen! En aan die pol te zien wil ik niet eens meer gaan zwemmen bah als je boven de 10 bent neem ik toch aan dat je zindelijk genoeg bent om gewoon even naar de wc te gaan. Het feit dat je het oke vind om in je eigen plas te zwemmen vind ik raar en ook dat het je blijkbaar niet uitmaakt dat andere mensen in jou plas zwemmen.

Ach, ze zuiveren dat water toch de hele tijd met chloor enzo joh!
Naar die wc’s lopen met een natte bikini vind ik dus ook echt niks hoor maarja…

Dit dus

Ik vind het gewoon zo smerig, waarom zou je gaan plassen in een zwembad en vervolgens rondzwemmen in je eigen urine. Ookal zuivert het chloor het wel. Ik vraag me dan wel eens af hoelang duurt het totdat het water gezuiverd is? Ik hoop echt dat de mensen die plassen in zwembad net duiken op het moment dat iemand anders ook is aan het plassen in het zwembad.

Alleen omdat je te lui bent om naar de wc te gaan? Het lijkt me toch wel dat je blaas goed genoeg functioneert om het even op te houden om naar de wc te gaan.

Verder vraag ik me af of de TS een urine fetisch heeft omdat ze een jaar geleden hetzelfde topic had gemaakt.
http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wie-plast-ook-weleens-het-zwembad-229555.0.html

bij een zwembaden hebben ze ook wc’s,in de de zee hebben ze geen wc’s
het is meer voor het gemak.

Meestal probeer ik even naar de wc te gaan.
Maar ik zwem toch vaak alleen in de zee en bijna niet in zwembaden.
In de zee laat ik het meteen lopen ook. Zonder erbij na te denken.
En als ik een keer in het zwembad ben, laat ik het soms ook lopen.

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wie-plast-ook-weleens-het-zwembad-229555.0.html