zwelling op vagina

hoihoi
ik ben echt heel erg bang
ik had altijd al dat 1 binneste schaamlip een beetje naar biuten kwam, maar daar is opzich niks mis mee
maar sinds vanochtend was het een soort prikkende pijn als ik zat, liep, en een klein beetje als ik gewoon sta of lig…
ik nam net een kijke en die schaamlip is heel erg opgezwollen. het kan geen soa zijn want heb noggeen sex gehad, alleen gevingerd, getrokken en gebeft. maar het rare is, die schaamlip is heel dik en groot geworden, maar als ik op de andere schaamlip drup, of langs ga doet dat pijn… heeft iemand een idee wat het is? ik hoop dat het gewoon een zwelling is en dat vanzelf wel afneemt. ik ben echt bang en heb geen idee wat het is…

bedankt voor de hulp!

Van beffen kan je ook een soa krijgen…

Misschien is het een infectie, kijk het even aan en anders naar de dokter… zou zoiezo gaan als het erger word

hoe bedoel je met kijk het even aan?

of het blijft, of dat het morgen of overmorgen weg is… of dat het meer pijn gaat doen enzovoorts

jaa dat was ik al van plan… bedankt (:

ik heb wel eens gehoord dat da een schimmel kan zijn of zo en daar moet je zalf voor hebbe.

Is hij er tijdens het vingeren niet te ruw overheen gegaan zegmaar? Want dan kan het ook dik worden.

soms voelde ik het wel even, dat het beetje pijn deed als het nog beetje droog was… maar dat was gister avond, en 10 uur stopte die, toen ben ik opgebleven tot 1 uur ofzo, en vanochtend voelde ik het pas… en als het een infectie is, hoelang duurt het dan dat het minder word? want ik las dat het vaak vanzelf over gaat

misschien schimmel ofzo…

Dokter.
Die heeft er voor geleerd en die kan het zien wij niet.
Sorry maar zo meteen geven we je allemaal rare ideeën en blijkt het mee te vallen snap je? :stuck_out_tongue:

ik las dat een tampon in yoghurt doen helpt tegen schimmelinfectie, heeft iemand hier ervaring mee?

Nee, maar dat zou ik niet doen. Ik zou echt alleen met middeltjes die je voorgeschreven krijgt uit de apotheek aan de slag gaan.
En je weet ook nog niet zeker of het zo’n infectie is.

ja klopt maar heb wel alle symptome, jeuk, prikkelige pijn en zo… en ik las ook dat het door de pil zou komen, en ik ben wel aan de pil dus is wel grote kant dat dat kan

de pijn is nu helemaal over en het jeukt nog maar een heeeel klein beetje, maar nu is mijn ene schaamlip nog steeds opgezwollen. ik ben er wel zeker van dat het een schimmelinfectie had, ik had pijn, jeuk, brokkelige afscheiding. maar alles is nu wel ongeveer over alleen die zwelling niet, heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of dit nog over gaat? want het is ècht heel erg lelijk en irritant

upje?

Foto?

^ HAHAH.
maar kijk het gewoon nog even 2 dagen aan ofzo, de rest is al weggegaan de zwelling gaat misschien ook nog wel weg. En als je het niet vertrouwd naar de dokter, wij kunnen het niet ruiken he.

^ Dat meen je niet :confused:

OT: ik denk dat het na een tijdje wel over gaat. Laat het met rust zodat hij zelf geneest! Tip: doe deze test!

Je kunt ook gewoon een schimmelinfectie hebben!!
dan jeukt het
heb je witte afscheiding/meer afscheding dan normaal
doet pijn bij zitten(vooral op de fiest) en ook als je staat en ligt ofsoo kun je het voelen;)
ga naar de dokter, krijg je een antibitica kuur of pillen die je moet gebruiken om het tegen te gaan, dan ben der zo weer vanaf!
je kunt dit krijgen door te koud heid of te warm ensoo;)