zweetzweetzweet.

We hebben er allemaal last van. zweet.
Maar ik heb er heel erg last van omdat je bij mij altijd enorme zweetvlekken ziet. ik doe iedere dag enzo altijd gewoon deoderant op maar dan nog heb ik altijd zweetvlekken. hebben jullie tips om zweetvlekken op mijn t-shirt te voorkomen?

liefs

Deo zorgt er niet voor dat je niet gaat zweten, het voorkomt vieze luchtjes. Verder kun je misschien okselpads gebruiken.

Rexona heb sinds kort een Roller die volgens mij echt tegen heftige zweet-aanvallen is. Misschien dat dat werkt?

Mijn ervaring is dat ook alleen Rexona bij mij werkt. De andere merken gaan op den duur toch weg ofzo… kweet niet.

scheer je oksels goed , want in het haar blijft zweet hangen …
en rollers helpen sowieso beter dan spuitbussen.

Er is een algemeen topic vol tips, lotgenoten enzovoorts! (: KLIK

Je hebt die speciale ultra dry deo’s volgens mij.

ik heb een rollerdeo van de body shop met aardbeiengeur, echt super fijn! hij helpt tegen zweten en hij ruikt heel lekker!

Rexona!

ik zweette vroeger onder mijn oksels dus ook heel erg…
en toen ben ik de depper van Odorex extra dry gaan gebruiken
werkt echt super! ik zweet niet meer onder mijn oksels :slightly_smiling_face:
je gaat er alleen wel meer van op je rug zweten, dus dat is echt een nadeel…
maar voorderest is het echt een aanrader!

Nivea extra dry roller! Sindsdien zweet ik veeel minder snel en ruik je niks meer

Ik gebruik sinds enkele dagen Nivea Stress Protect roller. Tot zover ben ik er wel tevreden mee maar ik heb nog geen drukke dag gehad :wink:
Sowieso werkt een roller beter dan een spray geloof ik (ik vind spray fijner maar ben toch een roller gaan proberen).
Odorex heb ik ook maar werkt na een tijdje niet meer bij mij.