Zweetvoeten

Hoii…

Ik heb een probleem waar ik best mee zit, ik heb verschikkelijke zweetvoeten.
En ik heb echt geen idee wat je er tegen kan doen.
Jullie wel?
x

Je hebt van bepaalde merken voetdeo en verkoelende voetgel!
Essence had ze ook, maar nu geloof ik niet meer.

ik heb echt hetzelfde probleem.
Wil ook echt weten wat ik eraan kan doen…
Ik deed eerst altijd odorex onder mijn voeten, maar dat helpt neit echt geloofik :S

i_laura; ik zal eens kijken in de winkel.

Maar het is echt extreem erg bij mij, ik loop 15 minuten in mijn schoenen en het lijkt alsof ik met mijn schoenen in de vijver gestaan heb.
En ik durf ze dan ook niet uit te doen omdat dat echt facking erg stinkt!
Ook heel mijn sokken zijn doorweekt.
dus. ik ga vandaag even voor die gel of deo kijken

als er echt té veel zweet ‘uitkomt’, kan je misschien Axitrans gebruiken… bij de apotheek, of ga er gewoon eens mee bij de dokter, hij zal je wel niet uitlachen hoor :slightly_smiling_face:
liefs, x

Zo’n deo of gel proberen ?
Anders naar de dokter gaan die hebben er vast ook wel dingen voor.

er bestaat ook van die soort ‘crème’ ofzo, ik weet niet wat het precies is, maar dat is bij sommige schoenenwinkels ook te koop. oké niet dat je hier veel aan hebt, maar je moet maar even kijken (:

Geox?

(van de reclame)

dat heb ik ook maar er valt weinig aan te doen
ik heb gehoord dat je in je eigen urine moet staan met je voeten. succes

Ik had het in het begin van de pubertijd erg (=11/12 jaar) erg en dan vooral bij dichte schoenen. Ik deed altijd talkpoeder in mijn schoenen, dat hielp echt bij mij. Op mijn 14e was ik er trouwens helemaal vanaf, dus als je in het begin van de pubertijd zit, dan heb je nog wel hoop denk ik =).

Je hebt een soort van poeder dat helpt tegen zweetvoeten. En je hebt allerlei verfrissers voor je voeten en je schoenen. Die kun je volgens mij gewoon bij de drogist halen!

Niet dat ik echt heeeeeel erg er last van had, maar ik had het wel aan het begin van de puberteit, tegenwoordig (ben nu 18) heb ik heeeel koude voeten en echt nooit meer zweetvoeten, zelfs bijna niet als ik een uur heb hardgelopen ofzo.

ik heb er ook last van
maar dat van essence werkt niet.

Bij mij helpt talkpoeder. Die van essence heb ik ook eens geprobeerd, maar dat hielp bij mij ook niet. Misschien kan je een aantal zaken proberen en dan zien wat voor jou het beste werkt?

Ik had ook iets gelezen over 2x per week in een voetenbad met lauwe thee…
En dat dan na een maand langzaam afbouwen.
Heeft iemand daar meer over gehoort?>

Je kunt creme kopen die je voordat je je voeten in de schoenen doet op smeert, ik heb zelf in de zomer erg veel last van zweetvoeten en de creme werkt erg goed.

Hoe heet die creme??

Ik heb 'm niet bij de hand, sorry. Maar vraag naar een creme in de schoenwinkel, daar kunnen ze je goede aanbevelen.

Dankje!
Ik zal deze week nog wel even langsgaan bij de schoenenwinkel=D

Graag gedaan, ik hoop dat het helpt (: