Zweetprobleem en op zoek naar een écht goede deodorant.

Hee meiden, ik zit al best een hele poos met een probleem, namelijk dat ik binnen een half uur nadat ik gedoucht heb alweer naar zweet ruik. Ik heb dit probleem een tijd kunnen oplossen door zo’n stickdeodorant van Rexona te gebruiken, maar blijkbaar ben ik hier “immuun” voor geworden ofzo, want het werkt niet meer. Ik vind het ontzettend vervelend, en ik wil ook niet dat mensen denken dat ik mezelf niet verzorg of dat ze me vinden stinken ofzo. En al helemaal nu de zomer eraan komt wordt het waarschijnlijk alleen maar erger. Het rare is ook dat ik nooit last heb van zweetplekken ofzo, alleen de geur. Dus, ik vroeg me af of er meer mensen zijn met dit ‘zweetprobleem’ en of iemand hiertegen een goede deodorant weet.

Syneo 5, gebruik ik ook en werkt bij mij prima!

odorex gebruiken! :slightly_smiling_face: en daarbij je gewone deodorant.

Syneo5. Ik vind het heel goed werken. Het is niet echt goedkoop, 18 euro ofzo. Ik heb het bij de apotheek gehaald.

Ik heb de deo van playboy, die blijf je echt heel lang ruiken…

Thermen anti transparant 24 hour de paarse het is een soort gel met een draai knopje onderop. Kost 5¤ dacht is en hij werkt perfect tegen mijn zweetprobleem

Sanex extra dry is ook erg goed! en niet duur.
Odorex moet hetzelfde effect hebben.

Odorex Extra Dry, Syneo5, Therme anti transpirant. Dat zijn allemaal sprays die je eens in de zoveel tijd 's avonds moet opspuiten en die zorgen ervoor dat je echt dagenlang gewoon droog bent.

Dit heeft niks te maken met haar probleem. Want zweet plus parfum stinkt 10x zo meer dan zweet.

Oh wat phaedra zegt klopt zeker maar ik ging juist mee zweten/stinken van spuit deo. Dat kwam door de gassen die erin zitten

Oh wacht ik zie dat vooral de geur een probleem is. Maar je hebt niet het idee dat je veel zweet?
Want als dat zo is, dan is misschien de zweetgeur echt in je kleding getrokken en ruik je dat vooral. Wat je dan moet doen is die kleding een nachtje in azijn leggen en daarna op een wat hogere temperatuur wassen (60 graden). Als je je kleding op vrij lage temperaturen wast, dan kan het zijn dat de zweetgeur er niet goed uit gaat.

syneo zoals hier boven is gezegd werkt goed, of eventueel naar de dokter gaan…die hebben ook een aantal producten die heel goed werken

ik gebruik altijd NIVEA pearl & beauty 48h
zodra ik een andere gebruik, zweet ik weer enorm, en ruik ik mezelf, om het maar even zo te zeggen:P

De nivea dry comfort is ook best fijn! (:

Heel erg bedankt allemaal, ik ga zeker eens iets uitproberen! :slightly_smiling_face:

En @Phaedra, eigenlijk zou de geur heel goed in m’n kleding kunnen zitten. Het is me namelijk opgevallen dat ik het voornamelijk in blazers heb, en ik dacht eerst dat dat door het stofje kwam, maar ik was mijn blazers niet vaak omdat daardoor al een paar blazers stuk zijn gegaan, dus meestal hang ik ze een nachtje of 2 buiten, en dan lijkt de geur eruit. Maar een half uur later is het er weer. Denk je dat als ik die blazers heel heet was dat die geur er dan uit is? Maar krimpen ze dan niet?

Naar de stomerij heb ik gedaan. Zelf wassen gaat mis denk ik :wink:

Sanex!
En die van Bourjois vind ik persoonlijk echt slecht.

Maak nooit de fout je kleding niet vaak te wassen. Probeer dat zo vaak mogelijk te doen.

Syneo5, inderdaad!