zweetplekken

Hee meiden,
ik heb een probleem waar ik best wel mee zit.
Ik heb al heel snel in de ochtend als ik bijvoorbeeld naar school fiets zweetplekjes bij mijn oksels en dan blijft het ook heel de dag zo. Weten jullie misschien een goede deo die dat voorkomt.

odorex helpt heel goed!

Syneo5! Werkt bij mij echt heel goed.

Geen idee! Ik feun het altijd stiekem onder de blazers als er niemand in het toilet is… ehh… ja…

Ik heb altijd deoleen! Helpt bij mij goed.

@dontstopmoving hahaha ;p

Maar kan ik beter een spuitdeo of een roller gebruiken?

Odorex extra dry, en dan de depper variant!
Die werkt het beste (:

Had er zelf altijd heel erge last van, maar sinds ik dit gebruik heb ik serieus nergens meer last van.

Dit klinkt echt als een verkoperspraatje…

Hahaha creatief!

@ohPARTY nee hoor als jij vindt dat dat werkt :wink: ik ben er juist blij mee als mensen reageren (:

Odorex werkt bij mij echt voor geen meter. Word het alleen maar erger door.

Ah oke! Nou ja, wat mij betreft is het in ieder geval het proberen waard (:

@ohPARTY in welke winkel kan je hem kopen?

Odorex Extra dry inderdaad! Die is gewoon in elke drogist te kopen als de Etos en Kruidvat!:slight_smile: Let er wel echt even op dat je het niet vlak na het scheren op doet, anders doet het echt mega veel pijn,haha.

@Faloesy oke bedankt voor de tip haha

Jaa, odeorex extra dry is echt mijn held wat zweten betreft! ik zweet nauwelijks meer en dat vind ik zo chill. ik was er namelijk best onzeker over geworden. Inderdaad niet na het scheren gebruiken, want anders branden je oksels zowat weg hahahaha

Odeorex Extra Dry idd!
Ik ben te lui om te wekelijks te doen…
Maar als je het netjes bijhoud dan heb ik nergens last van! :slightly_smiling_face:

Ik zweer bij Syneo !! na het douchen voor het slapen gaan op een droge oksel sprayen en tot 5 dagen geen enkel geurtje of zweetdrupje onder je oksel !! Kan je gewoon kopen bij de kruidvat en het kost ongeveer 17 euro. Hiermee doe ik zelf een half jaar

Ik denk dat ik die odorex een keer ga proberen en als dat niet werkt dat ik dan miss die syneo probeer.

maar een tijdje werk odeorex toch niet meer?

alleen wat is een depper eigenlijk?:blush: