zweetplekken

heee, ik heb heel snel last van zweetplekken…
op school is dit heel lastig ik moet altijd vestjes enzo aan. anders zie je het. weet iemand misschien wat ik er tegen kan doen?
liefs

Bij mij werkt odorex heel goed. Bij het uitgaan vind ik het altijd wel fijn als ik dan geen zweetplekken krijg:). Je kunt het kopen bij de kruidvat en het kost iets van 2 euro.

• Elke ochtend en avond je oksels wassen
  • Deo gebruiken
  • Deo mee naar school
  • Odorex extra dry gebruiken(is echte een aanrader, je doet het er 1x per week op, ik merkte echt het verschil
  • Je hoort weleens dat je maandverband aan de binnenkant van je shirtje kunt plakken, maar of dat echt lekker loopt :stuck_out_tongue:

Succes!!

Ik heb ook erg last van zweetplekken! ik gebruik (sinds een week) odorex extra dry! en ik merk echt super veel verschil! Als ik naar schoon fietste (is ongeveer 30 minuten fietsen) op een normaal tempo had ik al zweetplekken!, nu ben ik helemaal dry! =)
echt een wondermiddel!:smiley:

liefs,

ps. odorex is maar iets van ¤3 !:slight_smile:

Inderdaad, die Odorex werkt goed ! En, de deo die ik altijd gebruik (even naar mn gymtas spurten) is : Anti-transparant Spray Thalasso van Therme Skincare. Tis allergeenvrij, met zeemineralen en voor de gevoelige huid. Dat je het even weet :wink: Maar die werkt echt super. Ze verkopen m gewoon @ Kruidvat.
Suc6 :grinning:

Ik hoor erg veel van die odorex de laatste tijd, als iedereen zegt dat t werkt ga ik t ook maar eens halen dan.

Maar dat kan je niet gebruiken als je net je oksels geschoren hebt toch? Hoe moet je dat dan doen als je een hemdje aan hebt en je wil EN geschoren EN droge oksels hebben?

Bij mij werkte dat odorex extra dry dat depspul, niet zo lang na een paar keer gebruiken werd ik er denkik een beetje immuum voor ofzo…als ik het nu gewoon 1x gebruik merk ik niets doe ik het die dag daarna gewoon nog eens dan gaan m’n oksels helemaal branden en irriteren…
Ik gebruik nu deoleen roller maar die helpt niet bij mij…

oja, en ik heb iets gehoord van spul van vichy ofzo, of Therme dat een hele week drooghoud ofzo, maar dat is echt heel duur, 15 euro ofzo!!

ik heb ff het doosje voor me gehaalt, en er staat dat je minstens 1 dag moet wachten na het ontharen voordat je odorex mag gebruiken, maar dat lijkt me toch niet zo’n ramp? na 1 dag heb ik niet gelijk oksels ‘á la kingkong’ hoor, hahha =P
je moet wel een paar dagen geduld hebben, na de eerste x dat ik odorex gebruikte hielp het bij mij nog niet, pas na 3 ‘behandelingen’ begon het te wereken!
je hebt trouwens een
*lotion (die heb ik! , = super!)
*creme (Kan gelijk na het ontharen gebruikt worden!!!, & je kan het iedere dag gebruiken!, voor de gevoelige huid, deze lijkt me ook goed!)

• depper (2 a 3 x in de week gebruiken, )

veel succes!!

liefs,

odorex heb ik ook geprobeerd maar hielp voor my niet (of snel genoeg). Heb nu wel een ander middeltje, dat moet je halen op recept, maar als odorex niet helpt en je wilt dit middel note je me maar :slightly_smiling_face:

Stel dat je dinsdag een hempje aan wil. Dan doe ik zondagavond(t moet voor het slapen gaan) dat spul op en dan scheer ik gewoon dinsdagochtend mijn oksels en meestal als ik een hempje aan wil gebruik ik het niet :wink:

dank julliewel!:slight_smile: ik zal odorex eens proberen
x

Zelf heb ik er 3 jaar heel erg last mee gehad, ik werd er ook echt op nagekeken en opmerkingen over gemaakt. Maar nu gebruik ik Odorex, ik gebruik het iets van 3 x per week en helemaal geen plekken meer :wink: Alleen in het begin was m’n huid er nogal geirriteerd van…

ik heb er gelukkig neit zo erg last van, ik gebruik nu:
Dove Deodorant Inviaible Dry Anti-White marks tegen witte strepen Anti-Perspirant
1/4
0% alcohol

de bus

Zoals Chocolate al zei: Je kan Odorex kopen. Werkt volgens mij best wel goed. Ik gebruik het niet, want ik heb er niet zo’n last van dat ik dat nodig heb, maar je kan het een keertje proberen!
XX.

nou ik heb het en ik heb niet egt last van zweetplekken maar ik gebruik het altijd tijden het sporten ik doe aan topsport en moet 7 dagen per week trainen dan zweet je natuurlijk maar nu niet meer! dat is egt zo fein
dus probeer het maar !
kusje j^eSsii!

Ik zal eens kijken naar odorex. heb er ook snel last van :frowning_face:

ODOREX IS GEWELDIG!
echt man, i love it. Ik had daar ook zó’n last van! altijd dubbele shirtjes en truien en de zomer was een ramp. Maar nu ben ik er helemaal van verlost yeaaahh :grinning:

beeeeetje oud topic haha,
maar bestaat dat spul nogsteeds? odorex ?
en het staat gewoon bij de deodorant en spul ?

Ja dat bestaat nog steeds.
En het werkt niet bij mij <<

Ja het staat bij de deo.