zweethanden ;(

heee allemaal,

ik heb de laatste tijd zo last van zweethanden, echt heel erg lastig… ik had er altijd al last van, maar het wordt de laatste tijd alleen maar erger. ik zit sowieso niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd, ik denk dat het daar ook grotendeels aan ligt. ik krijg vieze plakkerige handen en durf mensen niet eens meer een hand te geven omdat ik denk dat ze dat merken. gistermorgen ben ik net geslaagd voor mn theorie examen van mn scooter rijbewijs en iedereen feliciteerd me dus, ik veeg steeds eerst mn handen aan mn broek af, maar dat merkt iedereen.
wat moet ik doen? ik vind het zooo vervelend :frowning_face:

zou ik er iets aan kunnen doen? bijv. water drinken of andere dingen?

Dit heb ik ook, maar eigelijk al heel lang. Bij mij zijn het echt van die klamme handen. Upje dus!

Trouwens, je handen wat vaker met zeep wassen helpt ook tijdelijk. Enje hebt ook van die flesjes om mee te nemen in je tas dat je handen wast zonder water en zeep, heel goedkoop bij action of drogist te krijgen.

Ik heb er zelf ook last van dus zou het niet weten.

Mijn broertje heeft dit ook altijd.
Erfelijk binnen de familie helaasch.
Ik heb het als ik 's ochtends wakker word.

Mijn vader had er vroeger ook last van.

Op letten hoe je je handen hebt (gebald tot een vuist of gewoon los), misschien heb je je handen wel de hele tijd ‘dicht’ waardoor er geen lucht bij komt. (klink heel stom zo) Ik had er ook een tijdje last van, maar nu op een wonderbaarlijke wijze ineens veel minder. En ik merk ook dat veel andere mensen er ook last van hebben. :slightly_smiling_face:

oo dit heb ik ook, dacht dat ik de enige was!!
heb het zelf zo erg dat ik niet normaal kan schrijven omdat mijn pen uit mijn handen glijdt. op bepaalde momenten meestal als het warmer wordt druipt het gewoon langs mijn arm naar beneden.
heb al verschillende zalfjes geprobeerd en behandelingen gedaan zoals drionix niks hielp hier ging mijn handen juist door scheuren, of had een hele droge mond.

dus upje, ik zou ook wel ene oplossing willen

Alleen wanneer ik zenuwachtig begin te worden, ja dan krijg ik wel van die zweethanden. Maar voor de rest heb ik echt altijd koude handen.

Het gekke is dat ik het voorderest gewoon koud heb.

dat dus. zelf als ik het koud heb , heb ik extreem natte handen

hmmm, gelukkig hebben meer mensen er last van. kdacht namelijk ook dat ik 1 van de weinigen was.

iemand ideeen?

Ik heb het ook. Volgens mij is er een spulletje dat net zo werkt als deodorant maar dan voor je handen, heb het een keertje bij de Kruidvat gezien.