haaay,
ik heb best wel veel last van zweethanden …
ik was ze regelmatig zegmaar, maar dan krijg ik het wel heel snel.
Heeft iemand tips?
je handen vaak met talkpoeder bestrooien
Hmm, ik heb daar bijna nooit last van…
Zie dit maar als een upje!
idd. die van zwitsal is goed én ruikt lekker (:
Krijg je daar geen droge handen van?
hebben ze geen handcreme voor zweethanden?
handcreme is juist vochtinbrengend, dat moet je niet doen! Maar talkpoeder (die van Maja ruikt lekker!) of magnesium ( ← stinkt, maar het doet z’n werk) is wel aan te raden. En je handen vaak met zeep wassen.
lijkt me niet echt lekker elke dag met talkpoeder rondlopen… das toch niet handig ?
ik heb dat ook hoor en dat is echt kut, want in sociale leven moet je toch vaak mensen de hand schudden … beschamend dus
Inderdaad, moet ik eerst mijn hand afvegen en dat zien ze dan weer :’)
Ook met ringzwaaien is dat nogal irritant.
ik heb het ook,en het is echt heel vervelend want ik doe stijldansen dus ik heb de hele tijd iemand vast. maar het komt niet van de warmte ofzo,want ik heb altijd koude handen maar ze zweten heel erg :s
Ik heb vooral vaak warme handen (of hele koude, zoals nu, maar dat komt door t typen ), als ik t warm heb lijkt t net of alle warmte uit mn handen moet worden afgegeven ; ) Dan heb ik ook wel kleffe handjes, als ze koud zijn niet echt. Maar tis idd vervelend… en om nou talkpoeder op je handen te doen…
^ heb ik ook
en ik doe wel eens talkpoeder erop na het douchen enzo, maar dat het je er zo afgeveegd en als je naar de wc bent geweest op school ga ik niet elke keer opnieuw talkpoeder op me handen doen? zijn er geen andere oplossingen?
Als je heel erg last hebt van zweethanden
kun je je klieren laten behandelen met botox hierdoor
stopt het zweten,
Nadeel van deze ingreep is wel dat je bv op een andere plaats extra hard kan gaan zweten. (Dit gebeurt niet altijd)
Het is een goede oplossing als je er echt heel erg last van zou hebben
Als je heel erg last hebt van zweethanden
kun je je klieren laten behandelen met botox hierdoor
stopt het zweten,
Nadeel van deze ingreep is wel dat je bv op een andere plaats extra hard kan gaan zweten. (Dit gebeurt niet altijd)
Het is een goede oplossing als je er echt heel erg last van zou hebben