Zweethanden

Hellooo…
als ik weet dat ik iemand een hand moet geven,
krijg ik automatisch zweethanden.
Als ik iemand een hand moet geven leg ik de focus op mn handen waardoor het gaat zweten terwijl ik het helemaal niet wil
Ben ik de enige die hier last van heeft?

Nee, ik ook. Ik heb geen idee waardoor het verder veroorzaakt wordt en ook niet wat ik er aan moet doen. Al kan ik er aardig mee leven, dus weet niet of ik dat noodzaak vind.

Ik heb eigenlijk (bijna) altijd zweethanden. Dus ik heb dit ook, maar dan niet alleen met handen schudden. Ik veegde eigenlijk onopvallend mogelijk me handen af. Maar meeste last had/heb ik toen ik nog turnde/gymde en gauw weg gleed bij de brug en ringen.

Ik zou er in ieder geval niet zo druk om maken. Het zweet stinkt tenminste niet en is dus ook niet vies. Je kan er vrij weinig aan doen, dus waarom ervoor schamen? Ik denk dat meeste mensen het niet opvalt als je hand kort vast gehouden word, zoals bij voorstellen. Kijk mijn vriend merkt het wel want ik houd graag zijn hand vast. Maar nogmaals, handzweet is niet vies. Het maakt hem dus weinig uit.

Ik heb eigenlijk altijd wel klamme handen. Geen idee wat dit veroorzaakt, maar over het algemeen heb ik er geen last van. Ik veeg alleen wel altijd ‘onopvallend’ mijn handen af als ik weet dat ik iemand een hand moet geven.