Zweet!

Er zullen vast al veel topics over zijn maar dat boeit me niet.
Ik zit namelijk met een zweet problemen, als ik naar school ga was ik me onder mn armen en doe ik anti-transparant deo op, na het 2e uur begin ik heel erg te zweten en daar is niks aan te doen!! Het was vandaag zelfs zo erg dat zelfs mn vriendin het rook! Iewl!

Ik heb al geprobeerd:

• zowat alle anti-transparant deo’s die er zijn
  • 's Ochtends en 's avonds onder mn armen wassen
  • minder strakke kleding
  • luchtigere kleding

en mn laatste hoop is een ander soort zeep gebruiken eentje die reukloos is maar wel goed schoon schijnt te maken…
Als dit niet werkt ben ik echt een beetje hopeloos!

Wat kan ik er nog meer aan doen??

`Koop Odorex extra dry lotion ofzoiets.
Moet je 's avonds met een watje deppen onder de oksel en dan ben je 1 week lang van je zweet af :grinning:

Bij de aldi? volgens mij kun je een spraytje kopen die doe je dan op laat je 10 minuten intrekken en dan zweet je 5 dagen niet. Werkt echt mijn moeder heeft het en ik heb het ook weleens geprobeerd. Weet alleen niet hoe het heet, sorry.

echt heel erg herkenbaar,
ik heb het dan niet zo erg als jij maar ik heb het ook.
onder mn oksels vooral, ookal is het helemaal niet zo warm…
tip: draag zwart of wit als je weet dat je veel gaat zweten bijv. als je gaat sporten, dan valt het minder op.

Wilkommen zu pubertyyyyy.

Mijn mams had die nieuwe rexona shizzle meegenomen, maar dat is ook niet helemaal fantastisch.

Eh, als je het ruikt maakt het echt niet uit of je wit of zwart draagt :’)

Heb ik ook een beetje, nouja nu heel weinig want ik doe een deo roller.
en anders ga ik af en toe naar de wc en mijn oksels met een wc papiertje deppen D:

[i] ik vind die nieuwe van rexona juist wel heel erg fijn!
mijn zusje had die en vond ze fijn, en ze zweette niet meer.
daarna heb ik er ook een gekocht en ook ik zweet niet meer!
zelfs mn vriend heeft er nu een,
en ook hij is verbaasd over t resultaat!

valt te proberen misschien? :slightly_smiling_face: [/i]

Ik heb er een spulletje voor van Therme, de anti-transpirant behandelspray. Deze moet je opspuiten voordat je gaat slapen en er de volgende dag afwassen met een washandje of even onder de douche gaan. Hierna heb je zo’n 5 dagen geen last van zwetende oksels.
Deze flesjes kan je kopen bij bijv. de DA/kruidvat, ze zijn wel vrij prijzig maar het helpt wel goed.
ik hoop dat je er wat aan hebt.

Thanks everyone ga ik ook proberen!

geen idee, mn moeder heeft botox laten spuiten en ze zweet totaaaaaaal niet meer echt bijzonder? gelukkig heb ik er geen last van, maar dat botox in je oksels is vast heel duur en klinkt nogal eng.

Ja dat botox is volgens mij duur en sowieso erg pijnlijk. Het verlamd de zweetkliertjes dus het werkt wel voor een aantal maanden. Maar dat is wel heel heftig:P zou dat echt als laatste redmiddel gebruiken, als er niks helpt.

het helpt als je elke dag je oksels scheert
ik zweet dan een stuk minder

Ja, dat lijkt me ook eng en zelfs als dat het laatst is wat ik kan doen zou ik het niet doen!!!

http://www.extradroog.nl/img/dry/2.gif

^ Depper!

Odorex verricht wonderen!
Overal te koop (lees: Kruidvat, Trekpleister, Etos, DA etc.!)

Misschien je oksels wat vaker scheren? Want volgens mij zweet je vooral veel op plekken waar je wat hariger bent :confused: . Ik hoor tenminste van veel mensen dat dat wel werkt.
Bij de apotheek hebben ze volgens mij ook speciale deo, misschien werkt dat wel beter dan dat spul uit de supermarkt/drogist?

KLOPT! die moet je gebruiken.
slim slim slim.

GEEN wit,dan krijg je gele vlekken bij je oksels! (had ik eens o.O)

Die wilde ik ook al gaan zeggen :slightly_smiling_face: Deze werkt echt súpergoed. Maar is wel echt superslecht voor je volgens mij, en ik krijg er als ik er iets teveel opdoe ook echt geiriteerde oksels van. Maargoed het heeft mij toen ik het nodig had wel erg geholpen.

Die odorex schijnt er echt goed tegen te helpen :slightly_smiling_face:

sorry maar toch even zoekfunctie gebruiken.