Wanneer het weer ook maar een beetje warm begint te worden begin ik ook steeds meer te zweten, heel vervelend. Ik douche ieder dag, verwissel mijn bh iedere dag, doe altijd voordat ik van huis ga spuit deo en neem deze ook mee in mijn tas op maar toch blijf ik maar zweten… Dit gebeurt vooral wanneer ik zo een basic shirtje aan heb dat strak zit: http://www.hm.com/nl/product/13785?article=13785-C&cm_mmc=pla--nl--ladies_tops_short_sleeved-_-13785&gclid=CK2j9Jurr8UCFYbItAodVzcAJQ
Deze kan ik echt maar twee uurtjes dragen en daarna begint het al naar zweet te ruiken. Ik word hier heel onzeker door en weet niet zo goed wat ik moet doen. Naar de huisarts gaan vind ik zelf eigenlijk onnodig omdat het niet iets is wat constant gebeurt maar wanneer het gebeurt is het wel heel erg.
Weet iemand wat ik hiertegen kan doen
- Okselpads?
- Ander soort stof proberen?
- Tips: https://www.salusi.nl/overmatig-transpireren-6-tips-om-okselzweet-en-een-zweetgeur-te-voorkomen/
- Klinkt misschien drastisch maar botox schijnt erg goed te helpen. Dit is niet iets dat je als eerste gaat proberen maar als de bekende opties niet werken kan je het er met je huisarts over hebben en misschien eens proberen…
Hi floor,
Zelf had ik een tijd geleden, toen ik in de brugklas zat ook wel last van zweten. dat kwam grotendeels door het fietsen, maar ook doordat ik best onzeker was.
Ik ben nu veel zekerder van mijzelf, vraag me niet hoe. Dus ik zweet vrij weinig.
Maar, ik heb wel allemaal middeltjes uitgetest.
Ik heb deoleen uitgetest, niet de deo zelf maar een spray die je na het douchen moet opspuiten en dan ben je voor de komende 48 uur beschermd. Dat werkte helaas bij mij niet, ik weet niet wat ik fout deed maar ik kreeg er allemaal uitslag van. Dat deed zeeeeeer!
Het enigste wat mij echt hielp was dat ik eens in de zoveel tijd van deo wisselde, natte en droge en weer een roller.
Nu gebruik ik rexona deo, een vrij normale.
Ik kan je zeggen, die dove en rexona maximum protection sticks werken wel! diegene die zo rond de 10 euro zijn. Ik zou zeggen, probeer die en als die niet werken ga dan gewoon langs de huisarts. Die hebben vast wel wat.
Succes,
X
Er is een algemeen topic voor (overmatig) zweten en zweetklachten.