zweet zweet en maar zweet

ik schaam me er kapot voor
wat ik ook doe ik zweet
spuit deo was me oksel met een washandje maar toghh
ik doe alleen maar vestjes zodat je me zweet plekken niet ziet

Of je kan kleding van andere stof dragen, katoen, niet dat synthetische of nylon.
En bij zwart zie je geen zweetplekken, en bij lichtgrijs juist wel.

okselpads gebruiken, zo zie je geen zweetvlekken. Of botox in je oksels laten spuiten. Twee opties, om er vanaf te komen

Je hebt toch ook van dat spul dat je okselporien voor een paar dagen afsluit? Vast niet heel goed maar als je probleem ZO erg is… En idd natuurlijke stoffen dragen zoals katoen.

What, botox in je oksel? Ik krijg nu echt vreemde beelden.

Syneo5! Kun je gewoon kopen bij de drogist en houdt het zweet vijf dagen tegen, echt een aanrader.
En als dat ook niet werkt even naar de huisarts.

Ik weet trouwens niet hoe oud je bent - toen ik een jaar of 14/15 was zweette ik echt heel erg veel, kon ik geen gekleurde kleding aan omdat mijn shirts gewoon nat waren van het zweet en werkte geen enkele deo. Toen ben ik Syneo5 gaan gebruiken en ging het al een stuk beter en sinds ik uit de pubertijd ben geraakt, heb ik veel minder last van zweten en kan ik ook een gewone deodorant gebruiken.

Ja dan komt er geen zweet meer uit je oksel. Nadeel is wel dat je zweet op een andere manier je lichaam moet verlaten.

hahah ben ook 14 en heb er egtt las van en wat kan je botox in je oksel spuiten nooit van gehoord

Dat is “het laatste redmiddel” om het zo maar te zeggen, daarvoor moet je eerst naar de huisarts. Ik zou het sowieso eerst met andere middeltjes uit de drogisterij proberen, als ik jou was. Mocht dat niet baten, kun je altijd nog botox laten spuiten, maar volgens mij is dat vrij duur (ik weet niet in hoeverre dat precies verzekerd wordt) en botox wordt afgebroken door je lichaam, dus je moet steeds opnieuw behandeld worden.

ahahha grapiig eerlijk nooit vangehoord

spuitdeo werkt ook niet goed. Mischien als je een roller gebruikt, werkt het al veel beter.

Dat geldt niet voor iedereen hoor. Bij mij werkt een roller echt niet, een spuitbus sluit het veel beter af bij mij.

Mijn moeder heeft deoleen gekocht omdat ze erg last had van 1 meer zwetende oksels en die vind ze heel fijn. Het is alleen wel een stukkie duurder dan een normale deo.

odorex.

Ik heb van een roller (Perspirex) die moet je elke avond opdoen en na een paar dagen zweet je gewoon helemaal niet meer! Ook geen vieze geurtjes meer.

Het klinkt als een sprookje, maar het is perfect voor mij!

Odorex Extra Dry, Syneo5, Therme spray… er zijn een aantal middeltjes tegen.
Verder zijn hier al topics over.