Zweet oksels

Heey,

Ik ben een meisje en ben 13 jaar. Ik heb een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb best wel last van zweet oksels. Je ruikt het niet maar ziet het wel in een t-shirt.
Ik schaam me kapot en doe daarom ook geen T-shirtjes enzo aan zonder een jasje of iets.
Weet iemand iets waardoor het minder wordt, of waardoor ik geen vlekken krijg?
-XXX-

Je zou shirtjes aan kunnen doen die donker van kleur zijn, daar zie je zo goed als geen vlekken in. Maar erg vervelend! Ik zou je odorex ultra protect cleargel kunnen aanraden, dat werkt bij mij erg goed. Hoop dat je hierbij iets geholpen bent! X

Ik heb wel een gezien dat sommige mensen een inlegkruisje bij hun oksels plakken in het shirt, maar denk niet dat dat echt fijn zit oid :cold_sweat:
Verder kun je er volgens mij niet veel tegen doen, maar ik snap wel dat het lastig is :frowning_face:

Odorex extra dry is echt heel fijn!

Probeer eens een deo uit de Odorex Ultra protect of Extra dry lijnen. Zijn wel wat duurder, maar werken rete goed…

Als je er echt van af wilt kan je Odorex Extra Dry proberen. Het sluit je zweetklieren af en je zweet er een paar dagen niet meer van. Ikzelf heb het een keer gebruikt maar kreeg er andere klachten van (droge huid, puisten, haaruitval, menstruatieproblemen) dus heb het maar weggegooid. Misschien heeft mijn lichaam er wat heftiger op gereageerd dan dat bij anderen maar voor mij was het wel heftig genoeg :cold_sweat: Het spul werkt supergoed tegen zweten. Moet je zeker overwegen.