Zweet oksels na fietsen

Hey! Ik heb een beetje een struggle. Ik ben 14 en zit momenteel in de 3e. Ik moet ongeveer 40 minuten naar school fietsen en ik zweet best snel. Daarom, elke keer dat ik op school kom heb ik zweetvlekken op de plek van mijn oksels in mijn shirt. Het stinkt niet, want ik gebruik deo, maar het ziet er best wel vies en niet zo mooi uit. Iemand die weet hoe ik dit kan voorkomen?

xx Am

Hey Am,

Je kunt zweet niet voorkomen. Zweet is juist een goed teken dat jou lichaam makkelijk zich kan koelen. Vooral na een flink stuk fietsen. Het is denk ik beter om een extra shirtje of iets dergelijks mee te nemen. Vooral als je er fris uit wil zien.

Extra shirt deed ik ook altijd. Even snel wassen en dan weer verder. Of shirts met wijde mouwen dragen. Helaas is er niet echt een oplossing… bij sommige mensen werkt een goede anti transparant wel redelijk

Heee,

Jaa ik heb prc het zelfde als jij, alleen heb ik dat meer in de winter dan nu, je kan het idd niet voorkomen. echt vrv
heel veel suc6!
(volgens mij heb je niet zoveel aaan dit bericht van mij haha)

Kuzzies June

Een extra shirt is heel handig. Doe ik ook als ik denk dat het nodig is.
Een goed shirt kan ook helpen tegen geurtjes. Goedkope merken stinken sneller volgens mij. Ik heb ook een paart shirtjes van Icebreaker. Erg duur, maar Merino Wol ruikt bijna niet.