Zweerknopjes

Hey meiden, ik heb 2 maanden geleden mijn 2e gaatje laten schieten en hier heb ik toen zweerknopjes ingekregen. Nu vind ik het wel mooi geweest en wil ik ze wisselen voor anderen oorbelletjes alleen hoe hard ik ook trek ik krijg het knopje er gewoon niet af. Heeft iemand misschien tips/trucs om ze er wel af te krijgen want het blijft pijn doen door het slapen.

Ah vervelend!
Hier is een topic waar iemand hetzelfde probleem heeft
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/lucardi-zweerknopjes-verwijderen-187718.0.html

De eerste keer moet je zó hard trekken om ze los te krijgen. Als het nog pijn doet als je dat probeert, zou ik gewoon nog een paar weekjes wachten met ze eruit halen, het geneest zo veel beter dan :slightly_smiling_face:

Je moet m aan de voorkant tegenhouden en aan de achterkant trekken… Anders kan de juwelier m er mss uithalen?

Ja, ik trek zo hard als ik kan maar het heeft er gewoon geen zin in. + ik heb een bolletje als oorbel dus daarbij heb je ook niet het meest fantastische grip

Dit probleem had ik ook, moest keihard trekken met als gevolg dat mn gaatjes pas na een jaar compleet genezen waren, te veel geirriteerd! Ik zou idd ook nog eventjes wachten tot het geen pijn meer doet.

misschien een beetje insmeren met nivea, dan gaat het een beetje soepeler

het achterkantje zijn 2 van die ‘krulletjes’ die naar elkaar toe staan toch? Misschien kun je met een pincet proberen die een beetje uit elkaar te trekken, en komt ie dan beter los.

beetje vreemd maar ik heb bodylotion gebruikt want ik kreeg hem er inderdaad ook niet uit!

Bij mij hadden m’n zweerknopjes toen van die dopjes aan de achterkant waar het pinnetje echt soort van “doorheen geprikt” werd, toen ik die eenmaal eruit had, konden ze ook niet meer gebruikt worden met die dopjes. Geen gewone knopjes dus…

Heb je het al met een tangetje geprobeerd? Dan heb je ook wat meer grip zeg maar.