zweerknopjes verwisselen ?!

Hai allemaal,

Ik wil over een paar dagen een tweede gaatje laten schieten alleen, hebben ze bij de juwelier waar ik het wil laten doen niet de ‘mooiste’ zweerknopjes. Mijn vraag dus, kan ik deze zweerknopjes die ik ga laten schieten wisselen met mijn ‘oude’ zweerknopjes?
xx

Misschien kan je ze meenemen en dan vragen of ze die schieten in plaats van nieuwe?

ja daar hadik ook al aan gedacht, maar dat kan niet i.v.m. hygiëne…

Zou ik niet doen, gewoon laten zitten, het is toch maar een maandje ofzo toch?

ik zou het niet doen ivm dat je het gaatje van binnen misschien kapot maakt en het gaat bloeden/ontsteken. want het blijft toch gewoon een wondje.

neem aan dat je de oude zweerknopjes wel goed uitkookt en ontsmet?
of je wacht gewoon 6 weekjes en doet daarna leuke oorbellen in. zo lang is het niet :stuck_out_tongue:

Zoiets ‘kan’ altijd, het is alleen totaal niet verstandig. Laat je zweerknopjes gewoon zitten totdat je oren helemaal genezen zijn, dus minimaal 6 weken. Dan weet je tenminste zeker dat ze helemaal genezen zijn en je ze kunt omwisselen zonder problemen. En als ze je sterilon meegeven en aanraden om je knopje lekker rond te draaien, niet doen! Dat is hartstikke slecht. Iedere dag schoonmaken met fysologische zoutoplossing en eraf blijven is het beste.

ja ik heb mn oude schoongemaakt!

Oke ik volg jullie tips op en hou ze dan na het schieten nog maar 6 weekjes in !

je kunt ook naar een andere juwelier gaan waar ze wel leuke zweerknopjes hebben…

Of naar een piercingshop. Piercen is sowieso veel beter dan laten schieten. Meestal kun je dan ook kiezen wat voor sieraad je erin wil hebben.

Jaa idd, ze schieten echt bijna overal gaatjes. Ook in de bjoux enzo!

huh hoezo? ik heb ook sterilon gekregen en moest draaien etc. Dit gaat toch gewoon om gaatjes schieten in je oor? Waarom zou dat slecht zijn. Is bij mij (2x) gewoon goed gegaan. Doe er nog soms sterilon op als het een beetje ontstoken aanvoelt, werkt prima :’) ?

Sterilon is veel te agressief voor je wond, dat is niet goed en daardoor kan het juist gaan zweren etc.
Dat het bij jou 2x goed is gegaan betekend niet dat het bij een ander ook goed hoeft te gaan.

Oh dat wist ik ook helemaal niet, dat dat er sleht voor was! Ik heb dat ook gedaan, sterilon, dagelijks eraan draaien… Nouja, geluk dan maar. (: