zwartwit plaatjes met kleur

Er staat hierboven ergens al een hele uitgebreide tutorial voor paint shop hoor >_<

oh whaha zo dom :grinning_face_with_smiling_eyes: ik had verkeerd gelezen ik dacht dat t voor photo shop was, dankje !
:kissing:

Kan ook met Gimp 2!

Upje, weet iemand misschien ook hoe het moet met PhotoFiltre of Gimp?

met picasa lukt het ook ^^

kan het ook met photofiltre?

t is me gelukt op een andere manier.
ik heb in paint shop pro de afbeelding zwart wit gemaakt, en een gewoon gekleurd gelaten. toen heb ik de zwart/witte gekopieerd en op de gekleurde geplakt als laag (rechtermuisknop) vervolgens kan je gummen op het stuk dat je gekleurd wil. zie hier t resultaat:

http://img401.imageshack.us/img401/7655/lollipoppy3.jpg

Oke, hoe moet dat met photofiltre?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Het is me met Gimp ook gelukt: Je opent het plaatje eerst in kleur en daarna voeg je de zwartwit versie toe als laag (andersom kan natuurlijk ook) dan voeg je bij het bovenste plaatje (ik heb dus de zwart wit versie gedaan) laagmasker Wit (Ondoorzichtig) toe en selecteer je de Potlood/Pencil tool, dan verander je de Potlood/Pencil Modus in Oplossen et voilà, je kan of je voorwerp inkleuren (als je zwartwit als bovenste laag hebt gedaan) of de achtergrond als je de kleurversie als bovenste laag hebt gedaan, de achtergrond inkleuren…

Eigenlijk dus hetzelfde als met paintshop pro maar dan met Gimp…

Je kunt het ook met www.picnik.com ook doen.
-get started

• upload photo
  • klik create aan
  • black and white (bovenste knop)
  • original aan klikken
  • kleuren maar.

Je kunt je plaatje in en uitzoomen met je scroll en je kwast veranderen door dat knopje te verschuiven onder brush size.
Daarna kun je je plaatje opslaan onder het knopje save and share in dezelfde balk als create.
Heel gemakkelijk en snel.

x.

null

kan iemand deze foto misschien voor mij alles zwart wit maken behalve de ogen,

alvast dank je wel(L)

http://94.100.113.162/45150001-45200000/45159201-45159300/45159297_5_b76M.jpeg

Je bedoelt dit?
Deze is heel makkelijk te maken (dit ben ik trouwens met een vriendin… ik ben de onderste)
eerst je foto zwart/wit maken met photoshop of paint… daarna kan je op www.taaz.com je foto uploaden en zo ogen,lippen etc. kleur geven.

huh? Bij mij stan de knopjs er niet :S

dat kan je doen met psp of ps dan ga je colourisen kijk bij do it your self

met picnik :wink:
gratis en voor niets :wink:
www.picnik.com

ja, mijn haarding plaatje weer he

http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/12/l_b15caf68a5d541aba6f5508d76afff4e.png

Met Picnic kan het ook.

Edit: oh het werd al gemeld :3

this heel makkelijk :cold_sweat:
download (gratis) op google …
PhotoFiltre 9.10

met photo filtre is het echt kapot makkelijk :grin:
-je maakt eerst je plaatje zwart wit, maakt niet uit hoe, waar of whatever.
-dan selecteer je met de ‘veelhoek’ tool het gebied, of stukje of iets dat je weer in kleur wilt hebben
-dan druk je op ‘tint variatie’
-dan kies je de kleur welke je wilt

^^